וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי ניצח בקרב האמיתי (והפתאטי) בין האלק ופופאי הרוסיים?

12.5.2018 / 0:14

השרירן אשקאב תאמאייב בן ה-16 צילום וידאו שבו הוא מבקר את קיריל טרשין (פופאי) על המראה המלאכותי שלו. טרשין קרא תיגר על הנער שבתגובה החליט ללמד אותו לקח פנים אל פנים, וגם הצליח

מי קרה בקרב האמיתי (והפתאטי) בין האלק ופופאי הרוסיים?/Youtube

זוכרים שסיפרנו לכם את סיפורו של "פופאי" הרוסי? קיריל טרשין ניפח באופן מלאכותי את שרירי זרועותיו לגודל של 60 ס"מ רק כדי להיראות כמו דמות הקומיקס האהובה ולאחר מכן החליט שהוא רוצה להפוך לאישה. מסתבר שהפה הגדול של טרשין סיבך אותו בעימות ברשת החברתית שהפך גם לקרב של ממש.

מי שניצב מנגד היה השרירן אשקאב תאמאייב בן ה-16, הידוע יותר בכינוי "האלק". טרשין היה זה שקרא תיגר על תמאייב אחרי שהוא קטל אותו על כך שהוא מחפש תשומת לב וגם על הזרועות המוזרות שלו ולאחר מכן צביעת השיער, השימוש במייק אפ והכנסת שתלי חזה. "האלק" צילם וידאו שבו הוא אמר "לקיריל אין הרבה תמיכה מהקרובים שלו ויש לו הערכה עצמית נמוכה. קיריל, אם אתה צופה בווידאו הזה, תפסיק לעשות ניתוחים, תמשיך לעבוד ותאכל אוכל של ספורטאים".

קיריל טרשין. CEN/slacker26rus, צילום מסך
כך הוא נראה היום. קיריל טרשין/צילום מסך, CEN/slacker26rus

אולם, המסר הזה של "האלק" לא התקבל יפה אצל טרשין, שכנראה קצת מעורער בנפשו, וזה ענה לו בווידאו משלו: "אני לא מפחד ממך, אני אביר". אגב, הנער הרוויח את הכינוי שלו אחרי שנראה כמו גיבור העל בעקבות כך שהזריק ברזל כדי לנפח את הזרועות שלו ואת הצוואר שלו למימדים מפחידים.

אבל הקרב המילולי בין השניים לא נשאר וירטואלי. "האלק" החליט לנסוע לפיאטיגוסק כדי לפגוש את טרשין ולפתור את המחלוקות ביניהם פנים אל פנים. המפגש ביניהם הוכרע מהר מאוד כשתמאייב הצעיר והחסון הפיל את טרשין המלאכותי לקרקע והכריח אותו להתנצל. תמאייב צילם את עצמו לאחר מכן ואמר: "הגעתי לכאן כדי לפגוש את קיריל. האם תצלם שוב וידאו כזה בעתיד".

טרשין ענה: "אני מצטער שהווידאו הזה צולם, רק רציתי לראות אותך במציאות כדי לבדוק את הצוואר שלך. אני מבין שהוא עצום". תמאייב קיבל את ההתנצלות וכך זה נגמר. בהחלט סיפור ביזארי.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully