וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגבר הזה תפס את אשתו במיטה עם גבר אחר, והוא מתחרט על איך שהגיב

22.5.2018 / 9:10

איירה ואן דן יובל חזר מהעבודה כדי לראות מה שלום משפחתו, ומצא את זוגתו במיטה עם גבר זר. סערת הרגשת גרמה לו לפוצץ את הגבר הזר במכות, ועל כך הוא מצטער גם היום

התגובה המפתיעה של החברה שנתפסה במיטה עם גבר זר/LIVELEAK

בסרטון - עוד גבר שתפס את חברתו בוגדת בו

אין הרבה דברים גרועים יותר מלחזור הביתה ולתפוס את בן או בת הזוג במיטה עם פרטנר אחר, ועל כן, די קשה לצפות או לשפוט את התגובה של הנבגד או הנבגדת. הנה, תשמעו את הסיפור אותו סיפר בשירשור בגידות באתר QUARA איירה ואן דן יובל, ששב הביתה מהעיתון בו עבד כדי לראות מה שלום משפחתו הצעירה: "הם שנאו שעבדתי בלילות. חניתי מול הבית ומיד ראיתי רכב גדול חונה בחניה שלנו. לא זיהיתי אותו כשייך למישהו שאני מכיר. חשבתי שאולי זה פורץ".

אבל זה לא היה פורץ. "בדלת, שמעתי בבירור קולות מחדר השינה. זיהיתי את הקול של אשתי במהלך משגל, אבל היה בחור אחר שגנח לצידה. מה לעשות, מה לעשות? הדלת היתה פתוחה, אז נכנסתי בזהירות, ואז בעטתי בדלת וצעקתי בקול רם וסרקסטי: "מותק, אני בבית (Honey, I'm Home)! מה שקרה אחר כך כמעט היה מצחיק. הגבר העירום ברח למקלחת ונעל את הדלת. הסתכלתי על אשתי. היא ישבה במיטה וכיסתה את עצמה בסדין, מייבבת ואומרת שהיא מצטערת. אמרתי ברוגע, 'אלווה את האורח שלך החוצה ואז אצטרך לחזור לעבודה. בינתיים תהיי אמא לבן שלנו ונדבר עוד כמה שעות'. לאחר מכן הרמתי מכנסיים שלא היו שלי מהרצפה וסגרתי את הדלת".

עוד ב"אסור לפספס":

מי אמר שלימודים זה משעמם? קורס לאוננות נשים נפתח באוניברסיטה
תרופת סבתא: סודות היופי של הסבתא היפה בעולם נחשפים
10,000 דולר ליום: קבלו הצצה למועדון למבוגרים הכי שווה באוסטרליה

זוג נתפס במיטה. ShutterStock
ואיך אתם הייתם מגיבים לדבר כזה?/ShutterStock

וכאן מגיע הרגע עליו ואן דן יובל מתחרט גם היום, למרות כל מה שקרה. "דפקתי על הדלת ואמרתי ברוגע, 'היי, אחי, יש לי את המכנסיים שלך. תפתח קצת ואעביר לך אותם, ואז תעוף לי מהבית. הוא פתח ולקח אותם. דקה לאחר מכן, הוא פתח את הדלת ואז בום! נתתי לו אגרוף בפרצוף, והוא התחיל לדמם. הוא היה בהלם. 'עוף מפה. עכשיו. תתקשר למשטרה אם אתה רוצה, אבל תעשה את זה במקום אחר'. הוא לא התקשר. מתברר שהוא עבד עם אשתי, ונשוי, אז הוא לא רצה שאשתו תגלה".

אז למה איירה מתחרט על כך? "זה היה נגד הטבע שלי להשתמש באלימות. באותו רגע חשבתי שזו הגנה עצמית, אבל זה בולשיט. פשוט הגבתי לסערת הרגשות שהתחוללה בי. זה לא בסדר. הלוואי ששום דבר מזה לא היה קורה, אבל הכי אני מתחרט שהרבצתי לו".

איירה לא הצליח לסלוח לאשתו, ועזב את הבית. כעת יש לו בת זוג חדש, בית חדש ומשפחה. "זה מספיק טוב בשבילי", אמר.

  • עוד באותו נושא:
  • בגידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully