וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תרופת סבתא: סודות היופי של הסבתא היפה בעולם נחשפים

8.5.2018 / 9:08

הסבתא שהעפילה לגמר תחרות היופי האוסטרלית של מגזין הגברים "מקסים" לצד בחורות בנות 18 - חושפת איך היא מצליחה להישאר כל כך צעירה למראה, ומתברר שמדובר בשני מוצרי טיפוח נפוצים שכולם יכולים להרשות לעצמם

אתר רשמי

ג'ינה סטיוארט עלתה לכותרות בשבוע שעבר כשהעפילה לגמר תחרות היופי האוסטרלית של מגזין הגברים "מקסים" לצד בחורות צעירות ממנה בכמה עשורים. סטיוארט, סבתא לתינוקת בת עשרה חודשים, נראית הרבה - אבל הרבה יותר צעירה מגילה ולמען האמת, היינו בקלות יכולים לחשוב שהיא ויתר המתמודדות בנות ה-18 חולקות את אותו השנתון. אולם, מתברר שהדוגמנית המהממת כבר בת 47 ומלמבד הנכדה יש לה גם ארבעה ילדים, שהגדול מהם בן 27.

הרשת התחרפנה מהתמונות של ג'ינה סטיוארט, המגיעה מגולד קואוסט, אוסטרליה, ועוד יותר כשנודע להם שמלבד הגדלת החזה שעברה לפני עשור - הכול אצלה טבעי לגמרי (לפחות כך היא טוענת). אז איך היא עושה את זה? איך היא מצליחה להיראות כל כך צעירה? בחודש שעבר היא נשאלה בנושא ולא סיפקה תשובה מספיק משכנעת: "ההליך הקוסמטי היחידי שעברתי היה בחזה. אני לא משתמשת בבוטוקס או במילוי. אני מאמינה בתהליך ההזדקנות. ברצינות, אין שום סוד". השבוע היא כבר נותנת הצצה לשגרת היום שלה, שחושפת שימוש בכמה מוצרים שכנראה מסייעים בשמירה על המראה הצעיר.

עוד בנושא
בגיל 63 כריסטי ברינקלי חושפת את הסודות הפשוטים להשגת מראה כמו שלה
הזמרת המאוד מבוגרת חושפת את הסוד המפתיע למראה שלה

סטיוארט סיפרה שהיא לא שותה מים מבקבוקים ארוזים. לדבריה, היא מעדיפה לשתות מים נטולי ביספנול איי, חומר כימי רעיל (אבל לא מסוכן בכמויות קטנות) המשתחרר בבקבוקי פלסטיק שקופים. "אני גם שותה רק מי אלקליין, יש בהם הרבה מינרלים", היא אמרה. בנוסף, היא משתמשת בשני מוצרי אנטי אייג'ינג אורגניים: "אני משתמשת בשמן קוקוס מאקרו אורגני לשיער, לבישול וכקרם לחות לעור. רק 5 דולר, אורגני וללא כימיקלים", היא אמרה.

הפריט השני הוא שמן פרי הוורד, "זה הנשק הסודי שלי. אני נשבעת לכם, זה לחלוטין אנטי אייג'ינג. מדי יום אני מנקה את הפנים ושמה את זה". בנוסף, היא משתמשת בדיאודורנט טבעי, שלדבריה מצליח להגן עליה לאורך כל היום. "אני חושבת שכולם יפים ואני מנסה לעורר השראה לנשים אחרות", היא אמרה בראיון לדיילי מייל אוסטרליה, "החיים קצרים מדי כדי שנשפוט אחת את השנייה. אמצו את הגיל והגוף שלכן. זה מעולם לא הרג אף אחת".

סטיוארט קיוותה לזכות בתחרות הקרובה כדי לתרום את סכום הזכייה, 10 אלף דולר אוסטרלים, לסיוע לחברתה הטובה ביותר מזה 30 שנה שקיבלה שבץ. על הדרך היא קיוותה גם להעלות מודעות לקורבנות שבץ - אולם לצערה היא לא זכתה להעפיל ל-10 הגדולות שעלו לגמר וסיימה את דרכה בתחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully