וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרום הפרוע: בגלל דוח על חניה - תקפו שוטרים באגרופים ובעיטות

7.5.2018 / 10:39

שני תושבי שגב שלום בפזורה הבדואית נאשמים בתקיפת שוטרים, לאחר שנרשם להם דוח בגין חניית רכבם בחניית נכים. השוטרים הותקפו בתחנת דלק ליד היישוב, והאלימות לא פסקה גם כשאחד מהם נותר שרוע על הריצפה. קרובי התוקפים: "המשטרה חיפשה חיכוך מיותר"

עריכה: שניר דבוש

שוטרי מחוז הדרום שנכנסו לתחנת דלק בכניסה ליישוב שגב שלום, תועדו כשהם מותקפים בידי שני תושבים מקומיים מהכפר הבדואי הסמוך - ונמלטים מהמקום. הסרטון צולם בחודשים האחרונים, בשעת לילה, כאשר שוטרים זיהו רכב בחניית נכים ללא תו נכה. בהמשך יצאו השוטרים מרכבם וניגשו לרשום דוח לנהג - אלא שאז החל האירוע החמור, שבגינו הוגשו כתבי אישום נגד השניים בגין תקיפת שוטר ומתנדב, שנזקקו לטיפול רפואי בשל חבלות בכל חלקי גופם.

השוטר שניגש לרכב כדי להגיש את הדוח, תועד מותקף באלימות גם כשהוא מנסה לברוח. הצעירים משגב שלום נראים רודפים אחריו וממשיכים להכות אותו, עד שהוא נופל, וממשיכים בתקיפה באגרופים ובבעיטות גם כשהוא שכוב על הריצפה. אחד התוקפים אף נכנס לחנות הנוחות בתחנה, גרר כיסא והטיח אותו בשוטר.

הדרום הפרוע- תיעוד: שני שוטרים שניגשו לרשום דוח לנהגי רכב ביישוב שגב שלום הותקפו באגרופים ובעיטות. אתר רשמי
השוטר המשיך לספוג אגרופים ובעיטות גם כשהיה שרוע על הרצפה/אתר רשמי

מנגד, מקורבי התוקפים טוענים כי ניידת משטרה שמגיעה לתחנת דלק בשעות לילה, לצורך מתן דוח לאדם שחונה ל"כמה רגעים" בחניית נכה, היא "משטרה שמחפשת חיכוך מיותר". "משטרה הטוענת כי שוטר הותקף על ידי נהג, בעוד סרטון אקראי מלמד דווקא על תקיפה ראשונית מצד השוטר, מעיד על משטרה שאינה דוברת אמת. זה חיכוך מיותר שמלווה באלימות מיותרת, ומייצר אירוע שאין אלא להצטער עליו", אמרו. עוד הוסיפו מקורבי השניים, כי המהומה פרצה בעקבות שליפת אקדח טייזר מצד השוטר.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

בסיבוב הקודם: ירי בכבישי הדרום כ"חגיגות חתונה"

לפני כשבועיים פורסם תיעוד מטריד אחר מהדרום, שהציג את המציאות הבעייתית בכבישי הנגב, כשגבר תושב הפזורה הבדואית בנגב נראה כשהוא נשען מחוץ לחלון כלי רכב, מנופף בכלי נשק מסוג M-16 ויורה באוויר באמצע כביש. חקירת האירוע העלתה כי מדובר בחגיגות חתונה שהתקיימה באותו יום ביישוב שגב שלום. החתן, תושב הכפר הבדואי, נעצר לאחר האירוע.

תיעוד הירי בכבישי הדרום

צילום: מתוך הפייסבוק של עמותת "אור ירוק"

"במקום לתפוס את אלו שירו, המשטרה עוצרת את החתן שלא קשור למעשה", אמרו במשפחת החתן לאחר המעצר. כמו כן טענו בני המשפחה כי אחד ממכובדי המגזר ואביו של החתן הזעיקו את השוטרים בעקבות הירי, אולם אלו לא הגיעו. "יש נקודת משטרה בשגב שלום ולא יכול להיות שהם לא שמעו את הירי", אמרו. "אנחנו חושבים שצריך להפסיק את זה", הסבירו, "המשטרה עצרה את החתן רק בגלל הלחץ תקשורתי, למרות שהוא לא קשור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully