וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאשם שניסה להפוך רכבת ולפגוע בנוסעים: "רבתי עם אבא והתעצבנתי"

2.5.2018 / 16:32

צעיר מהפזורה הבדואית נאשם שפעל לחסום מסילת רכבת בדרום, במטרה לגרום לקרונות להתהפך ולפגוע בחיי אדם. הוא נעצר בתום מרדף לאחר שנצפה בידי סיירי ביטחון. עורכי דינו: המעשה נובע מרקע נפשי שמחייב בדיקה

סיור ותדריך עם מנכ"ל רכבת ישראל, תחנת רכבת תל אביב סבידור מרכז. ספטמבר 2016. מגד גוזני
הנאשם ניסה לחסום את המסילה במטרה לפגוע בנוסעים/מגד גוזני

לבית המשפט המחוזי בבאר שבע הוגש היום (שלישי) כתב אישום נגד צעיר, תושב הפזורה הבדואית בדרום, בגין הנחת אבנים על מסילת רכבת במטרה לגרום לה להתהפך ולפגוע בנוסעים.

לפי כתב האישום, הצעיר שמתגורר בפזורת אעסם בסמוך לכביש 25 וליישוב נבטים, פעל בטענה כי "רבתי עם אבא ונהייתי עצבני". הוא הניח את האבנים על מסילת הרכבת, כמו גם ארון חשמל קטן. עוד עולה מכתב האישום, כי מטרתו הייתה לסכן את בטיחות הנוסעים.

הוא נצפה בידי סיירי ביטחון הרכבת בזמן המעשה, והחל בניסיון לברוח אך נעצר בתום מרדף ארוך. בכתב האישום מציין עורך הדין אביב דמרי מפרקליטות מחוז הדרום, כי "הנאשם היה יכול לגרום לפגיעה רבה בחיי אדם ולנזקים כלכליים".

עורכי הדין שלום פינאיה ואיל הדר המייצגים את הנאשם מסרו בתגובה: "מדובר בהתנהלות תמוהה המבוצעת לאור יום מול מצלמות האבטחה. נדמה שאין ספק שמדובר באירוע שרקעו הרפואי של הנאשם בו מחייב בירור וכך יעשה במסגרת ניהול התיק. יודגש כבר עתה כי אין ולו סממן כלשהו לביצוע הפעולה על רקע אידיאולוגי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully