וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נכדו של ח"כ מכהן נעצר בנתב"ג בחשד להברחת 11 ק"ג קוקאין

30.4.2018 / 19:33

הצעיר, נכדו של חבר כנסת מסיעת יהדות התורה, נעצר ביום שישי כששב מביקור בבלגיה - וכמות הסמים החריגה נתפסה במזוודתו וכן בתיק התפילין שנשא עמו. מעצרו הוארך בשישה ימים. דבר מעצרו פורסם לראשונה באתר "בחדרי חרדים"

קוקאין. ShutterStock
מעצרו של החשוד הוארך בשישה ימים. אילוסטרציה/ShutterStock

נכדו של ח"כ מכהן ב"יהדות התורה" נעצר בסוף השבוע בנמל התעופה בן גוריון בחשד כי ניסה להבריח לישראל קוקאין במשקל של יותר מ-11 קילו. מעצרו פורסם לראשונה באתר "בחדרי חרדים". במהלך הדיון להארכת מעצרו התברר כי חלק מהחומרים שהחשוד ניסה לכאורה להבריח לארץ התגלו בתוך תיק התפילין שהביא עמו.

החשוד הובא לחקירה, שתק במהלכה בטענה כי מדובר בשבת והוא אינו מוכן לשתף פעולה. פרקליטו, עו"ד אבו עמר, אמר בדיון הארכת המעצר בבית משפט השלום בראשון לציון כי "לחשוד אין שום קשר לסמים האלו". לדבריו, הוא "נפל להונאה של אחרים ואין לו שום קשר". עו"ד עמר ציין עוד כי "מדובר בבחור צעיר, נעדר עבר פלילי מכל מין וסוג. זה מעצר ראשון בחייו".

השופט דב גוטליב קבע בהחלטתו כי מעצרו של החשוד יוארך בשל החשד כי ביצע עבירות של ייבוא, מסחר ואספקה של סמים מסוכנים וכן קשירת קשר לפשע. "מעיון בתיק החקירה ושמיעת טיעוני הצדדים, עולה כי קיים חשד סביר כנגד החשוד, לביצוע העבירות המיוחסות לו", הוסיף השופט. "מצאתי גם כי מתקיימת עילה למעצר של החשוד לנוכח המסוכנות והחשש משיבוש הליכי החקירה". עם זאת, השופט נעתר באופן חלקי לבקשת המשטרה והאריך את מעצרו רק בשישה ימים.

עוד בוואלה! NEWS:
נתניהו יציג מידע מודיעיני חדש על איראן בנאום בבסיס הקריה
גל שמועות חסרות ביסוס בווטסאפ: "איראן תתקוף בתוך 24 שעות"
מקרון ופוטין שוחחו: "יש לשמור על הסכם הגרעין עם איראן"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הסמים נתפסו במזוודתו של החשוד. מסוע כבודה בנתב"ג/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפני שבוע וחצי נעצר בנתב"ג תושב תל אביב בן 53, הנשוי לעורכת דין המוכרת כסנגורית בכירה, בחשד שניסה להבריח שלושה קילוגרם של חשיש לישראל מצרפת בתוך קופסאות עוגיות. יחד עמו נעצר חשוד נוסף, תושב תל אביב אף הוא בן 23.

לפני שבועיים נעצרו ארבעה חשודים בייבוא סם אונס - שאותו התכוונו לכאורה להפיץ לקראת חגיגות יום העצמאות. הארבעה, בני זוג בשנות ה-40 לחייהם, בנם בן 22 וחשוד נוסף כבן 30 - נחקרו במרחב ציון של משטרת ירושלים בחשד לעבירות של ייבוא והפצה של סמים מסוכנים, קשירת קשר לביצוע פשע והחזקה שלא לשימוש עצמי של חומר החשוד כסם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully