וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואי ארתור צ'ארלס: קייט וויליאם חשפו את שם הנסיך החדש

27.4.2018 / 13:07

הדוכסית והנסיך הודיעו על שמו של בנם השלישי, החמישי בתור לירושת הכתר הבריטי. "התינוק יהיה מוכר כהוד מעלתו הנסיך לואי מקיימברידג'"

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

הנסיך הבריטי וויליאם ואשתו הדוכסית קייט מידלטון חשפו היום (שישי) את שמו של התינוק החדש שלהם - לואי ארתור צ'ארלס. "התינוק יהיה מוכר כהוד מעלתו הנסיך לואי מקיימברידג'", נמסר בהודעת ארמון קנזינגטון.

הנסיך, בנם השלישי של הזוג והחמישי בתור לכתר הבריטי, נולד ביום שני. הוא מצטרף לג'ורג' בן הארבע ולשרלוט בת השנתיים, ילדיהם הראשונים של הזוג.

לואי הוא שמו הרביעי של אביו וויליאם וכן של הלורד מאונטבטן, שהיה קרוב לנסיך צ'ארלס, אביו של וויליאם. מאונטבטן היה דודו של הנסיך פיליפ, בעלה של המלכה אליזבת בן ה-96.

לקריאה נוספת
בריטניה נרגשת: הדוכסית קייט מידלטון ילדה בן נוסף

הנסיך וויליאם והדוכסית קייט מידלטון יוצאים מבית החולים עם התינוק הטרי לונדון, 23 באפריל 2018. רויטרס
קייט וויליאם עם לואי, אחרי הלידה/רויטרס

קייט הגיעה ביום שני לבית החולים סנט מארי שבמערב לונדון ושעות ספורות אחרי לידתה כבר שבה לארמון, כשהיא מציגה לציבור הנרגש בממלכה עד התוספת החדשה למשפחת המלוכה.

בן המלוכה החדש, נינה השישי של המלכה, הוא החמישי בתור לכתר, אחרי אחיו ג'ורג', אחותו שרלוט, אביו וויליאם ויורש העצר צ'ארלס. אחיו הצעיר של וויליאם, הנסיך הארי, שיתחתן בחודש הבא עם השחקנית האמריקנית מייגן מרקל, נפל למקום השישי ברשימה.

בהתאם לחוק מ-2013, שרלוט לא תאבד את מקומה בתור לטובתו של אחיה החדש, לראשונה בהיסטוריה. בעבר, נסיכים היו עוקפים את אחיותיהם, ללא קשר לגילם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully