וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: ארבה למאהבת של בעלה בביתה, רצחה אותה - והתאבדה

ג'נר גררדוט פרצה לביתה של מרדית' צפמן בפרברי פילדלפיה, והמתינה שתשוב כדי לממש את תכניתה, שאותה חשפה בפני בעלה. המשטרה מצאה אותן מתבוססות בדם

ג'נר גררדוט (משמאל), שרצחה את המאהבת של בעלה, מרדית' צ'פמן, בביתה בפרברי פנסילבניה, ארה"ב. אתר רשמי
צ'פמן וגררדוט/אתר רשמי

פוליטיקאית לשעבר נורתה למוות על ידי אשתו של המאהב שלה באחד מפרברי פילדלפיה, והאחרונה שמה קץ לחייה לאחר מכן - כך מסרה המשטרה בעיר שבמדינת פנסילבניה שבארצות הברית.

התקרית אירעה ביום שני, אז פרצה ג'נר גררדוט בת ה-48 לביתה של מרדית' צ'פמן בת ה-33. היא ארבה לה והמתינה שתשוב כשהיא חובשת פאה. היא שלחה לבעלה מסרונים שבהם חשפה בפניו את תכנית הנקמה שלה. שתיהן נמצאו מתות כשהמשטרה הגיעה לבית בעקבות שיחות למוקד החירום, לא רחוק זו מזו.

"יש דם בכל מקום", אמר אחד המוקדנים לרשת הקשר המשטרתית. השוטרים פגשו מחוץ לבית את הבעל, מרק גררדוט, שאמר אחרי שקרא את המסרונים מרעייתו: "ייתכן שהיא שם בפנים". החוקרים אמרו כי הוא תכנן לפגוש את המאהבת שלו לארוחת ערב, אך הוא החל לדאוג אחרי שהיא לא הגיעה כמתוכנן.

עוד ידיעות מהעולם
אישר מרשמים ונהג שיכור: רופא הבית הלבן הסיר מועמדות לשר בממשל
4,000 אירו בחצי שעה: שיטת הברחת המהגרים החדשה לאירופה

מפקח המשטרה ברדנור, וויליאם קולרולו, אמר כי גררדוט "שכבה בהמתנה" לקורבן שלה. "יש כאן גבר נשוי שקיים רומן עם האישה השנייה", אמר. "הרעיה ידעה על כך, וזאת הייתה מתקפה מתוכננת ומחושבת".

צ'פמן, שהייתה נשואה אך חיה בנפרד מבעלה, התמודדה מטעם המפלגה הרפובליקנית על מושב בסנאט של מדינת דלוואר ב-2016, אולם לא זכתה בתפקיד. היא הייתה בעבר מנהלת בכירה במערך השיווק של אוניברסיטת דלוואר, והייתה ממונה על גררדוט. לאחרונה היא מונתה לשמש סגנית נשיאה באוניברסיטת וילנובה ושעתיים לפני הרצח שלה, היא כתבה באינסטגרם: "לא יכול להיות יותר מרגש מזה".

משפחתה ספדה לה בהצהרה שפרסמה בתקשורת המקומית. "מרדית' הייתה מגדלור עבור כל מי שהיה בר מזל להכיר אותה. היא אהבה את משפחתה עד עמקי נשמה, הייתה חברה רחומה ומקצוענית בתחומה", אמרו. "מותה הייתה פתאומי וטראגי, אבל לא מגדיר את מי שהייתה עבור אלפי אנשים שאהבו אותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully