וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאסר עולם ליזם שרצח עיתונאית בצוללת: "ביתר אותה כדי להסתיר ראיות"

25.4.2018 / 19:44

בית משפט במדינה גזר את העונש על פטר מדסן, שהורשע ברצח קים וול, שהתלוותה אליו בהפלגה בכלי השיט שבנה. הוא שב אל היבשה בלעדיה, ובהמשך אותרו חלקי גופתה שבותרה על ידו. הוא טוען: היא נחנקה מדליפת גז

משטרת דנמרק הגישה כתב אישום נגד פיטר מדסן בגין רצח בזדון והתעללות בגופה/רויטרס

בית משפט בדנמרק גזר היום (רביעי) מאסר עולם על היזם הדני פטר מדסן, שהורשע ברצח עיתונאית שבדית על סיפון צוללת שבנה בנמל קופנהגן בשנה שעברה. עורך דינו מסר שיערער על העונש.

מדסן נעצר ב-11 באוגוסט אחרי שהגיח מהצוללת שלו ללא קים וול בת ה-30, שעמה הוא יצא להפלגה יום קודם לכן. בהמשך אותו חודש, אותרו חלקי גופתה של העיתונאית, כולל ראשה, שאותם ביתר מדסן לאחר שרצח אותה.

מדסן, שהיה לבוש בשחור בזמן הדיון, ישב באולם בקופנהגן ללא נוע בזמן הקראת גזר הדין שלו. "אחרי בחינה כוללת, בית המשפט מצא כי הנאשם רצח את קים וול", קבעה השופטת אנט ביורק. בית המשפט קבע כי הוא "ביתר את גופתה כדי להחביא ראיות מהפשע שביצע".

לקריאה נוספת על הפרשה
גופה ללא ראש או זרועות: האם נמצאה הכתבת השבדית שמתה בצוללת?
בעלי הצוללת יואשם ברצח העיתונאית: "הטביע את גופתה עם מתכת"

העיתונאית קים וול שנעדרת מאז טביעת הצוללת "נאוטילוס" בדנמרק. האלבום המשפחתי, מערכת וואלה! NEWS
חלקי גופה נשטפו אל החוף. וול/מערכת וואלה! NEWS, האלבום המשפחתי

התביעה אמרה כי וול, שערכה כתבה על מדסן, מתה מחנק או משיסוף גרונה, מאחר שהממצאים הפורנזיים לא הצליחו לאמת או לא לשלול את אחת מהסברות.

מדסן הודה כי ביתר את גופתה והשליך את חלקיה מהסיפון, אך הכחיש כי הוא רצח את וול. הוא טען כי היא נחנקה מגז שדלף מהצוללת בשל תקלה טכנית בזמן שהוא היה על הסיפון והתכונן ליציאה מהים. צוותי הזיהוי הפלילי לא הצליחו לאושש את טענתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully