וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גופה ללא ראש או זרועות: האם נמצאה הכתבת השבדית שמתה בצוללת?

22.8.2017 / 7:54

הרשויות בדנמרק בוחנות גופה של אישה, שנמצאה ללא גפיים או ראש בים הבלטי, באזור שבו הוטבעה הצוללת של היזם הדני המואשם בהריגת העיתונאית קים וול. "מוקדם מדי לקבוע אם זאת היא"

צילום: רויטרס, עריכה: שניר דבוש

גופת אישה אותרה בים הבלטי, באזור שבו הושלכה לפי החשד העיתונאית השבדית שמתה בצוללת של איש עסקים דני – כך הודיעה היום (שלישי) משטרת דנמרק. הגופה, ללא רגליים, זרועות או ראש נמצאה על ידי עובר אורח.

העיתונאית קים וול שנעדרת מאז טביעת הצוללת "נאוטילוס" בדנמרק. האלבום המשפחתי, מערכת וואלה! NEWS
בן זוגה סיפר לרשויות כי היא נעדרת. הכתבת השבדית וול/מערכת וואלה! NEWS, האלבום המשפחתי

"מצאנו את הגופה, זה פלג גוף עליון של אישה", אמר ראש החקירה, ינס מולר ינסן. "נערוך חקירה". לדבריו, "מוקדם מדי" לקבוע אם הגופה היא של העיתונאית השבדית קים וול בת ה-30, שנעדרת מאז תחילת החודש אחרי שיצאה לסיור עם בעלי הצוללת, פטר מדסן בן ה-46.

ראש החקירה אמר כי הגופה התגלתה שעות אחרי שמדסן אמר לרשויות כי וול מתה על הסיפון בתאונה, וכי הוא קבר אותה בים במקום לא ידוע. מדסן נעצר בחשד למעורבות בהיעלמותה של וול אחרי שהצוללות שלו טבעה לחופה המזרחי של דנמרק, ולפי המשטרה הייתה זו הטבעה מכוונת מצד היזם.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
פטר מדסן, בעלי הצוללת הפרטית "נאוטילוס" שטבעה בדנמרק. רויטרס, רויטרס
מדסן לאחר שחולץ מהצוללת הטובעת/רויטרס, רויטרס

הוא הכחיש כל קשר בתחילה וסיפר לרשויות כי הוא הוריד את אותה באזור הנמל של קופנהגן כעבור שלוש וחצי שעות. המשטרה הבהירה כי בשלב זה הוא ימשיך להיות עצור על בסיס אישום בהריגה, ולא פירטה מהו המידע החדש שהוא סיפק.

מדסן הצליח לממן את בניית הצוללות דרך גיוס כספי ציבור. מסעו הראשון של כלי השיט, שמשקלו היה 40 טונות ואורכו כמעט 18 מטר, היה בשנת 2008 וזכה לכותרות ברחבי העולם. וול הצטרפה למדסן כדי להכין עליו כתבת פרופיל. משפחתה של וול סיפרה כי היא עבדה במקומות מסוכנים רבים בתור כתבת, ולכן קשה לדמיין "שמשהו כזה קרה לה סמוך למקום ילדותה".

לפני מעצרו, מדסן הופיע בטלוויזיה הדנית ושוחח על טביעת הצוללת ועל מאמצי החילוץ שלו. לפי המשטרה, הוא נעצר אחרי שבן זוגה של הכתבת השבדית הודיע לרשויות כי היא לא שבה מהמסע הלילי עמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully