וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מאבטח רה"מ בטקס מעורב במות בתי": סערה ביחידה לאבטחת אישים

22.4.2018 / 21:07

טל נחום נהרגה בתאונה במקסיקו ובמשפחתה האשימו שני אנשי שב"כ באחריות לתאונה ובהפקרתה בשטח. "דמה של טל זועק מן האדמה", כתבה האם. גורם ביחידה מתח ביקורת: "חוסר רגישות של המפקדים להציב אותו ליד נתניהו באירוע כל כך חשוב"

עריכה: שניר דבוש

נסיבות תאונת הדרכים במקסיקו, שבה נהרגה הישראלית טל נחום בשנת 2015 נותרו בגדר תעלומה. שני מאבטחי שב"כ, אותם פגשה בחופשה ושנסעו עמה ברכב בעת התאונה, מיהרו ארצה לפני שמשטרת מקסיקו הספיקה לזמן אותם לחקירה. משפחתה העלתה טענות לפיהם המאבטחים אשמים במותה של טל ונמלטו ללא עונש. בערב יום העצמאות הופתעו הוריה לראות את אחד מהם צמוד לראש הממשלה בנימין נתניהו בטקס הדלקת המשואות.

"הלב זועק", כתבה תמר, אמה של טל. "ראיתם את טקס 70 שנה למדינה בהר הרצל? ראיתם את המאבטח הגיבור שצמוד כל הזמן לראש הממשלה? אז תכירו, הוא אחד משני המאבטחים שהיו מעורבים בתאונה במקסיקו בה נהרגה ביתי טל. אחד מהם נהג ברכב וגרם למותה. שניהם נמלטו בחופזה מחקירה כפחדנים. מדובר בתאונת פגע וברח", כתבה. "דמה של טל זועק מן האדמה ואני מתחננת לעשיית דין וצדק. ליבי שותת דם ואינני יכולה עוד".

עוד בוואלה! NEWS:
ארדן לאלשיך: בדוק נסיבות מעצרו של סא"ל במיל' ביום העצמאות
תיעוד מטריד מכבישי הדרום: נהיגה בשוליים וירי בחגיגות חתונה
לאחר שנאבק עם שוטרים - חשוד באיומים על אמו מת באשקלון

המאבטח החשוד בתאונת פגע וברח במקסיקו מאבטח את ראש הממשלה בנימין נתניהו במהלך טקס המשואות בהר הרצל, ירושלים. נועם מושקוביץ, מערכת וואלה! NEWS
המאבטח/מערכת וואלה! NEWS, נועם מושקוביץ

הפוסט שכתבה האם גרם לסערה בקרב מאבטחים ביחידה לאבטחת אישים. גורם ביחידה אמר כי "זה חוסר רגישות של המפקדים הציבו את המאבטח בצמוד לראש הממשלה בערב יום העצמאות ולא לקחו בחשבון את הנראות. מדובר בחוסר רגישות כלפי משפחתה של הצעירה. המאבטח השני נמצא היחידה אבל הוא בתפקיד שלא במגע עם מצלמות התיקשורת. היה נכון שלא לשבץ את המאבטח בצמוד לראש הממשלה בטקס המשואות".

משב"כ נמסר כי הוא "משתתף בצערה הכבד של משפחת נחום על מות בתם טל. אנו שבים ודוחים את הטענות שהועלו ומבקשים להדגיש כי הפרסומים רצופים באי דיוקים. על פי חוק במדינת ישראל, משטרת ישראל הינה הגוף היחידי והבלעדי שמוסמך לחקור מעורבות של אזרחים ישראלים בתאונות דרכים, וכך נעשה בפועל. שב"כ סומך ידיו על רשויות החקירה ואכיפת החוק בישראל ויפעל בהתאם לתוצאות החקירה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
הפוסט של אמא של טל נחום ההרוגה מהתאונה במקסיקו מ- 2015. ----, מערכת וואלה! NEWS
ההודעה שפרסמה אמה של טל נחום בפייסבוק/מערכת וואלה! NEWS, ----

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully