וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הייתה המורה שלנו": ברברה בוש זכתה בכבוד אחרון

22.4.2018 / 13:58

הגברת הראשונה לשעבר נקברה ביוסטון, בטקס שבו השתתפו כ-1,500 איש, בהם בעלה ובנה הנשיאים לשעבר, וכן אובמה, קלינטון ומושלים. "הייתה מודל לחיקוי לחיים מלאי תכלית", ספד לה בנה ג'ב

צילום: CNN ורויטרס, עריכה: יוסי אלטר

כ-1,500 בני אדם, בהם נשיאי עבר, סנאטורים ומושלים, השתתפו אתמול (שבת) בהלווייתה של הגברת הראשונה לשעבר ברברה בוש, שהלכה לעולמה בגיל 92 ביום שלישי האחרון. "היא הייתה המורה שלנו ומודל לחיקוי עבורנו כיצד לחיות חיים מלאי תכלית ומשמעות", ספד לה מושל פלורידה לשעבר ג'ב בוש, אחד מארבעת ילדיה שהתמודד בפריימריז הרפובליקניים ב-2016, בטקס שהתקיים בכנסייה ביוסטון.

הוא העלה צחוק בקהל כשהזכיר את הלשון החדה של אמו. "היא כינה את הסגנון שלה דיקטטורה אדיבה, אך למען האמת, זה לא היה אדיב בכלל", אמר בוש. אמו הייתה אשתו של הנשיא ה-41, ג'ורג' בוש, ואמו של הנשיא ה-43, ג'ורג' וו. בוש. היא זכתה לשבחים בתור מישהי שהעניקה השראה למדינה ולמשפחתה ואספה כמאה מיליון דולר במהלך חייה למען הנחלת ההשכלה בקרב הציבור הרחב.

לקריאה נוספת בנושא
ארה"ב: הגברת הראשונה לשעבר ברברה בוש הלכה לעולמה בגיל 92

ג'ב בוש בהלוויית אמו ברברה בוש ביוסטון, ארה"ב, 21 באפריל 2018. רויטרס
ספד לאמו. ג'ב בוש בהלוויה/רויטרס
הגברת הראשונה של ארה"ב לשעבר, ברברה בוש, מודה לתשואות הקהל לפני הוועידה הרפובליקנית הלאומית בפילדלפיה 1 באוגוסט 2000. רויטרס
הלכה לעולמה בגיל 92. ברברה בוש/רויטרס

בטקס השתתפו גם הנשיאים לשעבר ברק אובמה וביל קלינטון, הגברת הראשונה מלניה טראמפ, וכן הילרי קלינטון, שרת חוץ וגברה ראשונה לשעבר, ומישל אובמה.

הנשיא דונלד טראמפ, שהתקוטט עם משפחת בוש במהלך קמפיין הבחירות, בחר שלא להגיע ליוסטון. הבית הלבן מסר כי הוא רצה להימנע מהפרעה לטקס מאחר שנוכחותו הייתה דורשת אבטחה מוגברת. "מחשבותיי ותפילותיי עם משפחת בוש כולה", כתב בחשבון הטוויטר שלו.

בני משפחת בוש נושאים את ארונה של ברברה בוש בטקס הלווייתה ביוסטון, ארה"ב, 21 באפריל 2018. רויטרס
שני הנשיאים לשעבר מאחורי ארונה של ברברה בוש/רויטרס

בתום הטקס, נכדיה של בוש נשאו את הארון שלה מחוץ לכנסייה, כשג'ורג' וו. בוש דוחף את אביו שעל כיסא גלגלים ממש מאחוריהם. היא נקברה בשטח ספריית ג'ורג' ה.וו בוש שבאוניברסיטת טקסס, שם קבורה ביתה רובין, שמתה מלוקמיה בגיל שלוש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully