וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת המשך החקירות: במשטרה מנסים לתאם מועד מול נתניהו - עוד השבוע

22.4.2018 / 13:10

חוקרי היאל"כ מבקשים לשוב ולחקור את ראש הממשלה בנוגע למעורבותו בפרשת בזק. גם מעורבים נוספים צפויים להיחקר, בהם שרה נתניהו ויו"ר בזק לשעבר שאול אלוביץ'. החקירה צפויה להתקיים בהמשך לגרסאות עדי המדינה שלמה פילבר וניר חפץ

צילום: רוני כנפו ויוני ריקנר, עריכה: שניר דבוש

המשטרה רוצה לתאם עוד השבוע חקירה נוספת של ראש הממשלה בנימין נתניהו במסגרת תיק 4000, המכונה פרשת בזק. החקירה הנוספת צפויה להתקיים בהמשך לעדותם של שני עדי המדינה - ניר חפץ, ששימש יועץ התקשורת של ראש הממשלה, ושלמה פילבר, ששימש מנכ"ל משרד התקשורת.

חוקרי היחידה הארצית לאכיפה כלכלית (יאל"כ), בפיקודו של תת-ניצב אלי אסייג, מבקשים לתאם מועד לקיום חקירתו השלישית של נתניהו בפרשה. ככל הנראה, במקביל לחקירת נתניהו, ייחקרו באותו מועד מעורבים נוספים, בהם רעייתו שרה נתניהו ויו"ר בזק לשעבר שאול אלוביץ'.

תיק 4000 | לקריאה נוספת בוואלה! NEWS:
"פייק ניוז אחד גדול": נתניהו מכחיש כי רעייתו ובנו עומתו עם עדי המדינה
תיק 4000: רה"מ ורעייתו נחקרו במקביל; בנם יאיר נחקר לראשונה
ליברמן מבהיר: "לא נאפשר החזרת גופת המהנדס שחוסל במלזיה לעזה"

ראש הממשלה נתניהו בישיבת ממשלה, 15 באפריל 2018. רויטרס
טרם נקבע מועד. נתניהו/רויטרס

חקירתו הקודמת נתניהו התקיימה לפני כחודש, זמן קצר לפני חג הפסח, אז התייצבו החוקרים במעון ראש הממשלה ברחוב בלפור שבירושלים וחקרו אותו במשך כארבע שעות. במקביל לחקירתו, נחקרה במשרדי להב 433 שבלוד רעייתו שרה, וכן בנו יאיר. עוד נחקרו אז שאול אלוביץ', אשתו איריס ומנכ"לית בזק הפורשת סטלה הנדלר. ראש לשכת ראש הממשלה לשעבר דוד שרן הגיע גם הוא למשרדי להב 433 למסור עדות פתוחה.

זמן קצר לאחר החקירה הכיש נתניהו את הדיווחים שלפיהם רעייתו ובנו עומתו עם חפץ ופילבר. בעמוד הפייסבוק שלו כתב נתניהו: "הנה עוד דוגמה לפייק ניוז היומיומי: כתבים ופרשנים נפוחים מחשיבות עצמית כמו משה נוסבאום מדווחים על עימותים עם עדי מדינה - דבר שלא היה ולא נברא. הם ממשיכים לשקר לכם ערב ערב". לדבריו, "זה מה שהדיווחים שלהם שווים - פייק ניוז אחד גדול".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
להב 433. ראובן קסטרו
מנסים לתאם מועד עוד השבוע. להב 433/ראובן קסטרו

עוד בטרם החקירה, מתח נתניהו ביקורת על מאמצי המשטרה לגייס עדי מדינה נגדו, שהסתיימו בחתימת הסכמים עם חפץ ופילבר.

"לוקחים אנשים שטוענים שהם ביצעו איזו עבירה, מכניסים אותם למעצר, מהלכים עליהם אימים, אומרים להם 'החיים שלכם הסתיימו, החיים של המשפחה שלכם הסתיימו. אנחנו ניקח מכם כמעט הכול, גם את החירות שלכם", אמר נתניהו. "אתם רוצים להיחלץ מזה? יש מוצא אחד - לכלכו על נתניהו. לא חשוב שתגידו שקרים הזויים, העיקר - לכלכו על נתניהו'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully