וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלופי צה"ל מאחורי הכוונת של הג'יהאד: "חושבים שאתם בטוחים"

בסרטון שהפיץ הג'יהאד האסלאמי נראים האלופים יואב מרדכי ואייל זמיר לצד חיילים דרך כוונות אמצעי ירי ומשקפת. הסרטון בא לאחר דבריו של קצין בפיקוד הדרום לפיהם צלף צה"ל הצליח לשים את כוונת הרובה שלו על בכיר בזרוע הצבאית של חמאס - אך נמנע מהירי

אתר רשמי

כשבוע לאחר שפורסמה בוואלה! NEWS אמירתו של קצין בפיקוד הדרום על כך שצלף צה"ל הצליחו להניח את כוונת הרובה על ראשו של מפקד חטיבת רפיח בזרוע הצבאית של חמאס - ולא ירה לעברו, מפרסם הג'יהאד האסלאמי סרטון בו נראים מתאם פעולות הממשלה בשטחים האלוף יואב מרדכי ומפקד פיקוד הדרום אלוף אייל זמיר מאחורי כוונות.

בסרטון נצפה מרדכי על תלולית עפר סמוך לגבול רצועת עזה, מוקף בחיילים. בסוף הסרטון נכתב "אתם רוצחים את בני עמינו בדם קר וחושבים שאתם מוגנים".

בשבועות האחרונים סייר מרדכי בגזרת גבול רצועת עזה יחד עם מפקד פיקוד הדרום איל זמיר כדי לתת מענה לאירועים החריגים, ולסייע בהיערכות צה"ל להפגנות על הגדר. מרדכי, מוגדר כאישיות מאוימת על ידי חמאס ולאחר מבצע צוק איתן בקיץ 2014 הוחלט להציב שמירה הדוקה סביב ביתו.

האלוף יואב מרדכי על הכוונת בסרטון של הג'יהאד האסלאמי. מערכת וואלה!
האלוף מרדכי מתוך הסרטון שהפיץ הג'יהאד האסלאמי/מערכת וואלה!

דבריו של הקצין הבכיר על מפקד גזרת רפיח, באו בעקבות ההפגנות האלימות שמקיים חמאס לאחרונה סמוך לגדר הגבול, בניסיון לחמם את הגזרה. הקצין הבכיר הסביר כי צה"ל שינה את שיטת הפעולה על הגדר. לדבריו מאז שהחלו ההפגנות על הגדר עברו מהגנה מרחבית להגנה צמודה כדי למנוע פיגועים וחדירות לשם השחתת ציוד וגדר. קצינים בצה"ל כבר מדברים על שחיקה של כוחות הבט"ש שמבצעים תעסוקה מבצעית בגזרה.

עוד באותו נושא

כשכוונת הצלף הונחה על בכיר חמאס: המאבק של צה"ל בהפגנות ברצועה

לכתבה המלאה
סרטון של הג'יהאד האסלאמי בו נראים צלפים מכוונים על חיילי צה"ל. מערכת וואלה!
מתוך הסרטון שהפיץ הג'יהאד האסלאמי/מערכת וואלה!

צמרת צה"ל מבקרת באופן שכיח בשטח כדי לתת פתרונות. היום ביקר מפקד זרוע היבשה האלוף קובי ברק עם קצין חי"ר וצנחנים ראשי, כדי לתדרך כוחות וללוות את מפקדי השטח. בתום הביקור אישר מפקד זרוע היבשה לרכוש רחפנים שמסוגלים להטיל גז מדמיע במרחק מהגדר.
הכוחות מפעילים ציוד לפיזור הפגנות שמתאים יותר להפגנות באיו"ש ולא לטווח ההפגנות ברצועה. כוחות גולני יורים גז מדמיע, שנופל על קו המגע. המפגינים זוחלים ומתחמקים מהגז.

הקצין אף הזהיר כי ההפגנות הן הקדמה ל-15.5, אז תתקיים הפגנת ענק של חמאס שאליה נערך צה"ל בכוחות מתוגברים. לדבריו לפי החלטה לא פגעו עד כה בחיילים, וכשזה יקרה צה"ל יגיב בחומרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully