וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר שירה זיקוקים בזמן צפירת יום הזיכרון: נעצר תושב לוד בן 37

המשטרה עצרה את דודו אברהם, תושב לוד חצי יהודי - בחשד שירה זיקוקים בזמן הצפירת הפותח את יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל. ראש העירייה העיד כי מדובר באדם ש"בשנה האחרונה חיפש בכל דרך לחבל ביחסים בעיר לוד"

צילום מסך

תושב שכונת הרכבת בלוד נעצר היום (רביעי) בחשד לירי זיקוקים בעת הצפירה לזכר הנופלים במערכות ישראל ופעולות האיבה אתמול. בית משפט השלום בראשון לציון האריך ביממה את מעצרו של החשוד, בן לאב יהודי ולאם מוסלמית בן 37. כוחות משטרה רבים הוזעקו אמש לעיר, לאחר שתושבים רבים התלוננו שבעת הצפירה נורו לאוויר זיקוקים. אחד התושבים אמר אמש לוואלה! NEWS כי "חבל שבזמן שאנחנו בוכים וזוכרים את האחים שלנו שנפלו בקרב, יש אנשים מתוכנו ששמחים וצוהלים על כך".

ראש עיריית לוד יאיר רביבו הביע זעם על ירי הזיקוקים בעת הצפירה ואמר אמש במהלך טקס הזיכרון בעיר: "ברגעים אלה כוחות משטרה כבר פושטים על הבית ושכונת הרכבת, ואני מבטיח לכם שהיד שהפעילה את הזיקוקים תקלל את היום שבו היא נולדה. זאת חציית קו שלא נוכל להשלים עמה. להם יש עפיפונים וזיקוקים, אבל לנו יש מדינה לתפארת, ומחר בערב אלו יהיו מטחי זיקוקים של כבוד, של גאווה. להם יש עליבות ולנו יש ניצחון, תחי מדינת ישראל".

עוד בוואלה! NEWS:
"בגללי הוא יצא למלחמה, בגללי הוא לא חזר לראות מה צמח ממנו"
"לו ידעת כמה כאב": השיר שכתבה חברתו לתיכון של רון קוקיא לזכרו
תמך בדאעש והביע נכונות לפגוע בחיילים: כתב אישום נגד צעיר מיפו

רביבו אמר כי "מדובר בתושב לוד ערבי מוסלמי שיש לו במשפחה גם שורשים יהודיים לאחר שאביו, איתו הוא לא בקשר, התגייר. הוא חי כערבי בשכונת הרכבת בלוד וכך גם מציג את עצמו. שמו המלא הוא דאוד מחמוד חסנין".

ראש העירייה הוסיף כי "בשנה האחרונה הוא מהווה גורם קיצוני שמחבל בדו קיום בין יהודים לערבים, ומהרגע הראשון שנורו הזיקוקין עלה בי חשד שהוא עומד מאחרי הפרובקציה הזו כפי שאכן קרה. בשנה האחרונה הוא חיפש בכל דרך לחבל ביחסים בעיר לוד".

אני משבח את המגזר הערבי בלוד ואת חברי המועצה הערביים שגינו מיד את המעשה וגם הם היו מודעים בשנה האחרונה לפרובקציות של אותו דודו אברהם".

לוד: זיקוקים נורו במהלך הצפירה מאחת מהשכונות. מערכת וואלה! NEWS
ירי הזיקוקים שתועד בלוד, אתמול/מערכת וואלה! NEWS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully