וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלקוח המסתורי של פרקליט טראמפ - "פרשן הבית" של הנשיא

בית משפט בניו יורק הורה למייקל כהן, שנתון לחקירה פלילית, לחשוף כי הלקוח השלישי שלו הוא שון האניטי, מגיש ברשת פוקס ואחד מתומכיו הנלהבים של הנשיא. הוא מכחיש: "לא שכרתי את שירותיו"

צילום: CNN, עריכה: שניר דבוש

המגיש שון האניטי מרשת פוקס ניוז נחשף אתמול (שני) כלקוח השלישי והמסתורי של עורך דינו של הנשיא דונלד טראמפ. שופט בבית משפט בניו יורק קבע כי מייקל כהן, פרקליטו האישי של טראמפ, חייב לחשוף את קשריו להניאטי, אחד מתומכיו הבולטים של הנשיא. ואולם, הוא הכחיש כי כל קשר עסקי לכהן.

השימוע התקיים בעקבות פשיטה של אנשי ה-FBI על ביתו של כהן ועל משרדו. הם חיפשו ראיות לביצוע שורת עבירות, כולל תשלום של 130 אלף דולר לשחקנית הפורנו סטורמי דניאלס, במטרה להשתיק אותה לפני הבחירות ב-2016.

השופט אף דחה את ניסיונותיו של כהן למנוע מהתביעה לבחון את החומרים שנתפסו בפשיטת ה-FBI. עורך דינו של טראמפ אמר כי המחשבים, הטלפונים והמסמכים שהוחרמו זכאים להגנה תחת חיסיון לקוח, אך בית המשפט דחה את הבקשה לצו המניעה.

לקריאה נוספת בנושא
ראש ה-FBI לשעבר: "יש ראיות לשיבוש משפט מצדו של טראמפ"
טראמפ עונה לראש ה-FBI המודח: ביצע פשעים רבים בשל מרמורו

המגיש שון האניטי ועורך דינו של טראמפ, מייקל כהן. טוויטר, אתר רשמי
"לא ביג דיל". כהן והאניטי/אתר רשמי, טוויטר

לא ברור מדוע האנטי שכר את שירותיו של כהן, אך הוא מיהר לפרסם הצהרה המכחישה את היחסים ביניהם: "מייקל כהן מעולם לא ייצג אותי בשום נושא. היו לי כמה שיחות קצרות איתו על סוגיות משפטיות שעליהן רציתי לשמוע את דעתו. הנחתי שאותן שיחות הן חשאיות, אבל כדי להיות ברור, הן מעולם לא עירבו שום נושא הקשור אליי ולצד שלילי". לדבריו, "זה לא ביג דיל".

אחרי הפשיטה על משרדיו של כהן בשבוע שעבר, גינה האנטי בשידורים את המהלך וכינה זאת "הכרזת מלחמה נגד נשיא ארצות הברית".

לפי השימוע אתמול, מסר כהן כי היו לו רק שלושה לקוחות בשנה החולפת. אחד מהם היה טראמפ והשני היה תורם רפובליקני שהודה כי שילם לדוגמנית פלייבול לשעבר אחרי שהיא נכנסה להיריון ממנו. כהן אמר כי הלקוח השלישי מסרב להיחשף, אך השופט הורה לאחד מעורכי דינו לעשות זאת.

באולם נכחה גם דניאלס, שאמרה כי קיבלה את הכסף מכהן כדי להשתיק אותה על רומן שניהלה עם טראמפ ב-2006, אחרי נישואיו למלניה. לטענת כהן, טראמפ לא ידע על התשלום שהעביר לשחקנית הפורנו לפני הבחירות. הוא נתון לחקירה פלילית, שאותה גינה בתקיפות הנשיא שמכחיש כי היו לו יחסים עם דניאלס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully