וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שסירבה לשתף פעולה: החלה חסימת הגישה לטלגרם ברוסיה

16.4.2018 / 12:27

בהתאם להוראת בית המשפט, רשות הפיקוח התקשורתית הודיעה לחברות הסלולר כי האפליקציה הפופולרית תיחסם בהדרגה בשעות הקרובות. החסימה מגיעה לאחר שבטלגרם סירבו להעביר את פרטי המשתמשים לרשויות

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

רשות הפיקוח התקשורתית ברוסיה אמרה היום (שני) כי היא החלה לחסום את הגישה לאפליקציית העברת המסרים "טלגרם", בהתאם להחלטת בית משפט מיום שישי האחרון. לפי ההערכות, לטלגרם יש כעשרה מיליון משתמשים ברוסיה.

הרשות פרסמה באתרה הרשמי הודעה ולפיה היא שלחה לרשתות התקשורת במדינה הודעה על התחלת חסימת הגישה לאפליקציה הפופולרית. גורם ברשות, שצוטט על ידי סוכנות הידיעות אינטרפקס, אמר כי יידרשו כמה שעות כדי להשלים את המהלך.

לקריאה נוספת בנושא
בית המשפט ברוסיה הורה על חסימה מיידית של טלגרם
רוסיה: גוף הפיקוח על התקשורת דורש לחסום את "טלגרם" במדינה

אייקון טלגרם. ShutterStock
עשרה מיליון משתמשים ברוסיה/ShutterStock

הבקשה של שירות הבטחון הפדרלי (FSB) לקבל גישה חופשית לכל המידע בטלגרם, השיחות וההצפנות, נמסרה על בסיס חוקים ללוחמה בטרור שעברו ב-2016. באוקטובר נקנסה החברה בסכום של 14 אלף דולר אחרי שלא סיפקה את מפתחות ההצפנה לממשל.

המשפט נערך ללא צוות ההגנה של טלגרם ונמשך פחות מ-20 דקות. במהלכו הורה השופט על חסימה מיידית של האפליקציה ועוד במהלך המשפט טענו כי "המידע בטלגרם עשוי להכיל הודעות טרור שעשויות לאיים על רוסיה ועל כל תושביה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully