וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הכנסת שמחת חיים": נינו של האדמו"ר שמת בתאונה הובא למנוחות

13.4.2018 / 14:58

חיים אלתר, בן ה-19 מבני ברק, נינו של האדמו"ר המכונה "אמרי אמת", נהרג בתאונת דרכים קטלנית סמוך לצומת מורשה. עשרות חרדים השתתפו במסע ההלוויה שיצא מבני ברק לירושלים, שם נטמן בהר המנוחות. אביו: "כל חייך היו שמחות והתעלות"

הלוויתו של הבחור חיים אלתר בן 19 תושב העיר שנהרג בתאונת דרכים סמוך לצומת מורשה. -, מערכת וואלה!
מסע ההלוויה בבני ברק, היום/מערכת וואלה!, -

עשרות בני אדם השתתפו היום (שישי) בהלווייתו חיים אלתר, בן 19 מבני ברק, שנהרג הבוקר בתאונת דרכים סמוך לצומת מורשה. מסע ההלוויה יצא מבני ברק לירושלים, שם ייטמן אלתר בהר המנוחות. אלתר הוא נינו של האדמו"ר המנוח אברהם מרדכי אלתר המוכר בכינוי "אמרי אמת" מחסידות גור. במסע ההלוויה משתתף גם האדמו"ר הנוכחי של החסידות.

אביו של חיים, הרב יעקב יוסף אלתר, ספד לבנו בפתח מסע ההלוויה. "חיים, כשמך הכנסת לנו שמחת חיים", אמר בעודו דומע. "כל החיים שלך היו רק שמחה והתעלות. זכינו והיית איתנו בין הזמנים (תקופת החופשה לבחורי ישיבה) כמה שמחנו איתך, כמה אתה שמחת איתנו".

הלוויתו של הבחור חיים אלתר בן 19 תושב העיר שנהרג בתאונת דרכים סמוך לצומת מורשה. -, מערכת וואלה!
מסע ההלוויה שיצא מבני ברק, היום/מערכת וואלה!, -

תאונת הדרכים הקטלנית התרחשה בשעות הבוקר המוקדמות, בזמן שאלתר ושישה חברים נוספים שבו מתפילה באזור מירון למרכז הארץ. בשלב מסוים, התהפכה המכונית והידרדרה לתעלה הסמוכה לכביש.

צוות כיבוי והצלה שהוזעק למקום חילץ את אלתר ואת ששת הנוסעים הנוספים שהיו ברכב. חובשים ופרמדיקים של מד"א ביצעו בו פעולות החייאה, אולם בסופן נאלצו לקבוע את מותו בזירת התאונה.

צוות מד"א טיפל בנוסעים הנוספים, בהם צעיר בן 20 שנפצע קשה, וצעיר נוסף שנפצע בינוני, ופינה אותם לבית החולים תל השומר. נער כבן 18 שנפצע אף הוא באורח בינוני, ושני פצועים באורח קל, פונו לבית החולים בילינסון שבפתח תקווה. נער נוסף כבן 14 שנפצע אף הוא באורח קל, פונה לבית החולים שניידר.

עוד באותו נושא

תאונת דרכים קטלנית במחלף מורשה: נינו של אדמו"ר בחסידות גור נהרג

לכתבה המלאה
הלוויתו של הבחור חיים אלתר בן 19 תושב העיר שנהרג בתאונת דרכים סמוך לצומת מורשה. -, מערכת וואלה!
מסע הלוויה בבני ברק, היום/מערכת וואלה!, -

חוקרי תאונות מאגף התנועה של משטרת ישראל הוזעקו למקום ופתחו בחקירת הנסיבות. מחקירה ראשונית עולה החשד שמרבית יושבי הרכב לא היו חגורים. עוד עולה כי ההרוג הועף מכלי הרכב למרחק של 50 מטרים, תוך שהוא חוצה את נתיבי הנסיעה של כביש 4. גופתו הייתה מוטלת סמוך לגדר ההפרדה על אי התנועה בכביש. שלושה מחבריו הועפו אף הם מהרכב ונמצאו מוטלים בתעלה.

בשעות הבוקר עלה חשש כי נכדו של סגן שר הבריאות יעקב ליצמן נמנה עם הפצועים, זאת מאחר שביקר יחד עם שאר נוסעי הרכב בתפילה במירון. אולם כעבור זמן מה התברר כי הוא שב לאזור המרכז באוטובוס ולא שהה עמם ברכב.

הלוויתו של הבחור חיים אלתר בן 19 תושב העיר בני ברק שנהרג בתאונת דרכים סמוך לצומת מורשה. -, מערכת וואלה!
בני ברק, היום/מערכת וואלה!, -

"מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד, הרכב שבו נסעו שבעה נוסעים היה מעוך בתעלה של נתיב ההשתלבות של כביש 4 ו-5, מעבר לגדר ההפרדה", סיפר חובש בכיר במד"א עיזאת אל טורי. "במרחק של עשרות מטרים ממנו בתעלת כביש 4 שכב גבר כבן 25 מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם פגיעה רב מערכתית קשה, הוא היה ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נקבע מותו בשטח. שלושה פצועים במצב קשה ובינוני שכבו על אי התנועה, הענקנו להם טיפול רפואי מציל חיים והם פונו במהירות לבית חולים תוך כדי טיפול רפואי יחד עם שלושה פצועים קל שהתהלכו במקום".

התאונה במחלף מורשה בה נפצעו שישה ונהרג אחד. תיעוד מבצעי מד"א, מערכת וואלה! NEWS
מחלף מורשה, הבוקר/מערכת וואלה! NEWS, תיעוד מבצעי מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully