וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דפוס שחוזר על עצמו": כך התרברב אביו של אייל גולן בקרבה אליו

במשטרה אומרים כי ביטון ציין את הייחוס לבנו המפורסם כבר בתחילת הנסיעה שבה ביצע עבירות מין בצעירה בת 19. על פי החשד, הוא נגע בה תוך שהוא תופס את גופה בחוזקה. עורך דינו טוען: "היא זאת שנתנה לו נשיקה"

צילום: יואב איתיאל

מחקירת המשטרה עולה כי דני ביטון, אביו של הזמר אייל גולן, התרברב בייחוס לבנו במהלך הנסיעה עם הצעירה שהתלוננה נגדו במשטרה על עבירות מין שלטענתה ביצע בה. לדברי המשטרה, מדובר ב"דפוס פעילות שחוזר על עצמו" וכי ביטון "משתמש בשמו של בנו המפורסם כדי להגיע למעשים שאותם הוא מבצע". החוקרים טוענים כי גם במקרה זה, כפי שעולה מעדות הצעירה בת ה-19, "יש את אותו הדפוס".

לטענת החוקרים, מיד כשביטון העלה את הצעירה לרכבו בתחנת האוטובוס, הוא אמר לה כי היא תוכל "להשוויץ" על כך באוזני מכריה. על פי עדותה למשטרה, אחר כך הוא השמיע הערות סקסיסטיות כלפיה והחל ללטף את רגלה. בנוסף לכך, כשניסתה להזיז את ידו הוא תפס את רגלה בחוזקה ואחר כך קירב את ראשו לראשה, נישק אותה על שיערה, המשיך ללטף את ירכה תוך שהוא לוחץ בחוזקה וקירב שוב את פניו אל פניה כדי לנשק אותה על לחייה.

בתוך כך, המשטרה ערכה עימות בין השניים. "הוא אמר לה שזה לא נכון", טוען סנגורו של ביטון, עו"ד ניר זנו. "היא זו שנתנה לו נשיקה לפני שירדה, והיה חבר איתו ברכב. הוא מסר את שמו של אותו חבר ואף אחד לא חקר אותו". חוקרי המשטרה סבורים כי בעת המקרה רק היא וביטון נכחו ברכב.

עוד בוואלה! NEWS:
טייל לבד - ונפל אל מותו: גופת מטייל נמצאה באזור ים המלח
מטוסי קרב חגו בשמי גוש דן וגרמו לבהלה; צה"ל: "הכנות ליום העצמאות"
לאחר ששב ממשמרת בתחנה; שוטר נהרג בתאונה ליד חולון

דני ביטון במהלך ערעור החלטת בית המשפט על עונשו במעשים מגונים, מחוזי חיפה 11 באפריל 2018. שלומי גבאי
במשטרה טוענים כי המעשים המיוחסים לו מעידים על התנהגות מסוכנת. ביטון בבית המשפט המחוזי/שלומי גבאי

הטרמפ המדובר התרחש ב-15 במרץ, באזור חדרה. הצעירה, תושבת ירושלים, מסרה את תלונתה ב-31 לחודש. שני עדים נוספים כבר זומנו למשטרה לצורך מתן עדות. החוקרים הבהירו כי העובדה שהצעירה השתהתה בהגשת התלונה אינה מהווה התנהלות יוצאת דופן בקרב נפגעי עבירות מין.

במשטרה טוענים כי נסיבות האירוע, הכוללת ביצוע לכאורה של מעשים אלה כלפי "טרמפיסטית" אקראית, ללא שום היכרות מוקדמת, מעידות על התנהגות מסוכנת מצידו של ביטון - שהייתה יכולה להתרחש כלפי כל צעירה אחרת.

אתמול אמר עו"ד זנו כי "כל הקרקס התקשורתי שנוצר בשל ייחוסו המשפחתי - הוא ביזיון. האם יש אדם במדינת ישראל שבמקרה שכזה ריצה יום אחד של מאסר על נשיקה בלחי ונשיקה על המצח? וללא קשר לגרסה שלו, איך מספר הנייד שלה הגיע לטלפון שלו? מה הוא אורי גלר? היא נתנה לו אותו. הוא הוריד אותה בתחנת אוטובוס בדרכה הביתה. לא נאמרה פה מילה אחת המצדיקה מעצר מאחורי סורג ובריח".

עוד באותו נושא

דני ביטון, אבא של אייל גולן, נעצר בחשד לעבירות מין בצעירה

לכתבה המלאה

"הנסיבות אינן מצדיקות מעצר מאחורי סורג ובריח"

המשטרה ערערה אתמול לבית המשפט המחוזי בחיפה על החלטת השופטת קרן אניספלד בבית משפט השלום בחדרה לשחרר את ביטון ממעצר. השופט יחיאל ליפשיץ לא נעתר ואף ציין כי "נסיבות האירוע אינן מצדיקות מעצר מאחורי סורג ובריח", וכן כי יתר פעולות החקירה יכולות להימשך כשביטון יהיה נתון בתנאים מגבלים, "גם אם הם מכבידים באופן מסוים".

על אף טענת סנגורו של ביטון, שלפיה מדובר בעבירה ברף הנמוך של עבירות מין ועונש תשעת חודשי המאסר על תנאי שניתנו לו בגזר דינו הקודם נוגעות רק לעבירה מסוג "פשע", הוסיף השופט ליפשיץ כי מעל ראשו של ביטון מרחף מאסר של שישה חודשים על תנאי גם על עבירות מסוג "עוון".

דני ביטון במהלך ערעור החלטת בית המשפט על עונשו במעשים מגונים, מחוזי חיפה 11 באפריל 2018. שלומי גבאי
שמו הותר לפרסום כדי "שנפגעות נוספות יידעו לפנות". ביטון/שלומי גבאי

השופט התיר את פרסום זהותו של ביטון לבקשת המשטרה וכן לבקשת וואלה! NEWS. זאת, לאחר שקודם לכן השופטת אניספלד לא נעתרה לבקשת כלי התקשורת לפרסם את שמו. "איני יכול להסכים עם החלטה זו", ציין השופט ליפשיץ. "כידוע, על המבקש איסור פרסום להוכיח כי בהקשר זה מתקיימים שני תנאים מצטברים - האחד, נזק חמור כתוצאה מן הפרסום; והשני, החשוד נדרש לשכנע כי ראוי להעדיף את מניעת הנזק שעלול להיגרם לו על פני העניין הציבורי שבפרסום פרטיו". והוא הוסיף "בענייננו, גם אם אצא מתוך הנחה כי ייגרם למשיב נזק אם פרטיו יפורסמו, הוא לא הצליח לעמוד בנטל הכפול".

סגן ניצב יגאל אלמליח, ראש אח"מ במרחב מנשה, אמר אתמול כי המשטרה רואה חשיבות בפרסום שמו של דני ביטון, כך "שבמידה שהיו נפגעות נוספות הן ידעו לפנות אלינו כדי שנוכל להתקדם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully