וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ייתכן שנפל לסדק בקרחון": תעלומת היעלמות המיליארדר הגרמני

11.4.2018 / 15:22

קרל-אריבן האוב, שמשפחתו מחזיקה בהון של כ-3 מיליארד דולר, יצא לסקי בהרי האלפים ומאז נעלמו עקבותיו. הרשויות בשוויץ ובאיטליה סורקות אחריו, אך מזג האוויר הקשה משבש את החיפושים

הקנצלרית הגרמנית אנגלה מרקל מבקרת בשוק סופרמרקט של טנגלמן במולהיים, גרמניה יום חמישי, 20 באוגוסט 2009, יחד עם ראש קבוצת טנגלמן, קרל-אריבן האוב, מימין.. AP
מרקל והמיליארדר האוב/AP

הרשויות בשוויץ ובאיטליה מחפשות היום (רביעי) אחרי מיליארדר גרמני, שנעלם בהרי האלפים מאז סוף השבוע האחרון, כשלא שב מטיול בהר מטרהורן. קרל-אריבן האוב, יורש אימפריית הקמעונאות "טנגלמן", התאמן לקראת מרוץ סקי כשנעלם בפסגה המפורסמת בשוויץ, הסמוכה לגבול עם איטליה.

דובר של החברה אמר כי טרם התקבלו חדשות על גורלו של המיליארדר בן ה-58. הוא אמר כי האוב היה גולש סקי ומטפס הרים מיומן. בעיתון השוויצרי "בליק" דווח כי משפחתו של האוב החלה לחשוש אחרי שהוא לא חזר למלון בעיר זרמט, כפי שהיה אמור לעשות ביום שבת אחר הצהריים.

עוד ידיעות מהעולם
מכה לרפובליקנים: יו"ר בית הנבחרים פורש לפני הבחירות לקונגרס
"כמו שדה קרב": 20 הרוגים בניסיון בריחה נועז מכלא בברזיל

ראש שירותי החילוץ בעמק אוסטה שבאיטליה, אדריאנו פברה, צוטט בעיתון באומרו כי מזג אוויר רע וסכנה ממפולות שלגים בצד האיטלקי הפריעו על חיפושים שערך צוות של שישה אנשים. לדבריו, האוב גלש לבדו באזור ומאחר שיש באזור קרחונים, ייתכן שהוא נפל לתוך סדק באחד מהם. לפי שירותי החילוץ בשוויץ, מאמצי החילוץ נמשכים על אף שאין מידע חדש לגבי גורלו של האוב.

האוב, יליד מדינת וושינגטון בארצות הברית, ואחיו כריסטיאן מנהלים את החברה מאז 2000. לפי ההערכות, ההון שבידי המשפחה הוא יותר משלושה מיליארד דולר. העסק המרכזי של "טנגלמן" הוא חברת החומרה "אובי" ורשת הביגוד "קיק". יש לה גם אחוזים גדולים ברשת הסופרמרקטים "נטו" וברשת המכירות המקוונת "זלנדו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully