וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת ההוקי נמחקה: קנדה המומה מתאונת האוטובוס הקטלנית

15 בני אדם נהרגו ועוד 15 נפצעו בהתנגשות בין אוטובוס שנשא שחקני קבוצת הוקי לנוער לבין משאית. "בני סיפר לי כי הוא לא מרגיש את רגליו", אמר אביו של אחד הפצועים. אבא של שחקן אחר: "נדרש מנוף להרמת האוטובוס"

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

ראש ממשלת קנדה ג'סטין טרודו אמר היום (ראשון) כי המדינה כולה "נמצאת בהלם ובאבל" בעקבות התאונה הקטלנית בין אוטובוס שנשא שחקני קבוצת הוקי נוער לבין משאית, שבה נהרגו לפחות 15 בני אדם. 15 נוסעים נוספים באוטובוס, שהסיע את קבוצת "המבולט ברונקוס" בדרכה למשחק פלייאוף, נפצעו גם הם בתאונה הקשה בססקצ'ואן.

בהצהרה מיוחדת שמסר, אמר טרודו כי "משפחת ההוקי הלאומית שלנו היא קרובה, בעלת שורשים כמעט בכל יישוב - גדול או קטן -ברחבי קנדה". טרודו קיבל שיחות תנחומים ממנהיגים ברחבי העולם, כולל מנשיא ארצות הברית דונלד טראמפ.

לקריאה נוספת בנושא
אסון בקנדה: 14 הרוגים בתאונת אוטובוס של קבוצת הוקי לנוער

קבוצת ההוקי המבולט ברונקוס ש-14 מאנשיה נהרגו בתאונת אוטובוס בקנדה. אפריל 2018. טוויטר, צילום מסך
קבוצה שלמה נמחקה. שחקני ומאמני "המבולט ברונקוס"/צילום מסך, טוויטר

הרשויות טרם פרסמו את זהות הקורבנות בתאונת קבוצת ההוקי, שגיל שחקניה הוא 16 עד 21. "הוא ממשיך לשאול על הקבוצה והמאמנים, ואמרתי לו: 'אני לא יודע, בן'", סיפר לרשת BBC טום סטרשניצקי, שבנו ראיין מאושפז בבית חולים עם פציעה חמורה בגבו. לדבריו, בנו אמר לו כי הוא לא יכול להרגיש את רגליו. מיילס שומלנסקי, אביו של אחד השחקנים, תיאר את זירת התאונה כ"אסון". בריאיון לעיתון "ססקטון סטאר פיניקס", אמר כי "נדרש מנוף להרים את האוטובוס".

sheen-shitof

פנינת הבלקן

כל מה שצריך לדעת על נופש בקרואטיה - במחיר הכי משתלם

בשיתוף חברת התעופה הלאומית הקרואטית

חלק מהשחקנים הפצועים בבית החולים

ההתנגשות אירעה סביב השעה 17:00 (שעון מקומי) ביום שישי. המשאית התנגשה באוטובוס כשהיה בדרכו למשחק נגד קבוצה נוספת. עקב הפופולריות הגבוהה של ההוקי בקנדה, החדשות נפוצו במהירה וקבוצות ושחקנים רבים שלחו את תנחומיהם. הקבוצה, שנוסדה ב-1970, מגיעה מהעיר המבולט ומשתתפת במשך שנים בליגת ההוקי לנוער של מחוז ססקצ'ואן.

לפי המשטרה, 29 נוסעים, כולל הנהג, היו על האוטובוס באותו זמן, ו-15 מהם נהרגו. עוד 15 מהם פונו לבתי חולים, ושניים מהם נמצאים במצב אנוש. נהג המשאית לא נפצע בתאונה, שנסיבותיה עדיין לא ידועות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully