וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשרות אתרי רשויות מקומיות וגופים ישראליים הותקפו בידי האקרים

במסך הבית של אתרי הרשויות המקומיות שהותקפו בידי האקרים המזוהים עם הפלסטינים נכתב כי "ירושלים היא בירת פלסטין". בין האתרים שנפרצו: אתר הסתדרות המורים ואתרי עיריית הרצליה ואור יהודה

האקרים המזוהים עם הפלסטינים פרצו לאתרים ישראליים, 3 באפריל 2018. צילום מסך
התמונה שהופיעה באתרים שנפרצו/צילום מסך

עשרות אתרי רשויות מקומיות וגופים ישראליים נפרצו הערב (שלישי) על ידי האקרים המזוהים עם הפלסטינים. בשעות הערב דיווחו עשרות רשויות מקומיות על פריצה לאתרי העירייה הרשמיים. בין הרשויות שנפרצו הרצליה, גבעת שמואל ואור יהודה. במסך הבית של האתרים שנפרצו נכתב כי "ירושלים היא בירת פלסטין".

אתר נוסף שנפרץ על ידי האקרים הערב הוא האתר של הסתדרות המורים. מההסתדרות נמסר כי הנושא נמצא בבדיקה של חברת "דרונט", שמתפעלת, מתחזקת ומאבטחת את האתר עבור הסתדרות המורים. "הסתדרות המורים היא אחד מסמלי ההצלחה של ישראל וככזאת מהווה מוקד משיכה גם לגורמים עוינים", נמסר.

מעיריית אור יהודה נמסר בתגובה למתקפת הסייבר כי "חברת 'דרונט' אחראית על תחזוקה ואבטחת האתר. הנושא נמצא בטיפולם ובטיפול גורמי אכיפת החוק. עד לתיקון התקלה, העירייה מספקת מענה במוקד 106".

עוד בוואלה! NEWS
נתניהו מקדם פתרון עוקף בג"ץ - ומבקש לפתוח מחדש את מתקן חולות
חשד לרצח בכפר סבא: דקר את אמו למוות, נמלט - ונלכד בתום מצוד
אליאור בן ה-8 נעדר כמעט שבוע: דודו נעצר בחשד לסיוע לחטיפתו

אנונימוס. ShutterStock
עשרות אתרי רשויות מקומיות וגופים ישראליים נפרצו/ShutterStock

חברת דרונט דיגיטל, המפעילה עשרות מהאתרים שנפרצו הלילה במתקפת הסייבר הפרו פלסטינית, מסרה כי "דרונט דיגיטל מקימה ומתחזקת אלפי אתרים. במהלך הפעילות השוטפת בכלל ובימים האחרונים לאור ההתפתחויות בצעדת השיבה בעזה בפרט, אנו נתקלים בנסיונות של גורמים עוינים לתקוף אתרים מרכזיים בישראל".

החברה הוסיפה כי "בחירת ההאקרים הינה סלקטיבית וממוקדת בעיקר באתרי רשויות מקומיות. ההתקפות הינן מזן חדש ומבוססות על תכנון מקדים תוך שימוש בתוכנה זדונית והינן ממקור שאותו נוכל לפרסם בהמשך".

דרונט דיגיטל מסרה עוד כי "אנו פועלים במגוון אמצעים בזירת הסייבר כדי לחסום ולנטרל את ההתקפות. צוותי תגובת הסייבר של דרונט דיגיטל פועלים בנחישות לטיפול בתופעה הן נקודתית והן אסטרטגית".

(עדכון ראשון: 23:20)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully