וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליאור בן ה-8 נעדר כמעט שבוע: דודו נעצר בחשד לסיוע לחטיפתו

מעצרו של אלחן אליהו הוארך ביממה לאחר שבית המשפט דחה את גרסתו בפרשה. על פי חשד המשטרה, אביו של הילד איים על גרושתו כי הילד לא יבלה עמה את החג הפסח, בטרם השניים נעלמו יחד

תמונת הילד הנעדר אליאור אליהו, בן שמונה מחדרה. מערכת וואלה! NEWS
נעדר מאז יום חמישי. אליאור אליהו/מערכת וואלה! NEWS

המשטרה עצרה אתמול (שני) תושב אור עקיבא בחשד שהיה מעורב בחטיפת אחיינו מידי גרושתו של אחיו בשכונת גבעת אולגה בחדרה, בשבוע שעבר. אלחן אליהו, בן 45, נעצר בחשד שסייע לאחיו אמיל לחטוף את בנו אליאור, בן שמונה, ביום חמישי האחרון - זאת לאחר שבית משפט הורה כי הילד, הנמצא במשמורתה של האם, יבלה עמה את חג הפסח.

הדוד נעצר בידי שוטרי היחידה המרכזית (ימ"ר) של מחוז חוף והובא לדיון בבית משפט השלום בחיפה, שם הוארך מעצרו ביממה. על פי חשד המשטרה, אביו של הילד איים על גרושתו בנוכחות עובד סוציאלי כי הילד לא ישהה עמה בחג. עו"ד אסף צברי, המייצג את הדוד מטעם הסניגוריה הציבורית, הכחיש בבית המשפט את החשדות המיוחסים לו והביע את תקוותו כי הילד יימצא בריא ושלם במהרה. אולם, השופט שלמה בנג'ו קבע כי גרסתו של אליהו הדוד אינה מתיישבת עם חומרי החקירה, וכי ישנו בסיס לחשדות נגדו.

המשטרה ממשיכה במאמצים לאתר את אליהו ואת אביו, שנראו לאחרונה ביום חמישי האחרון. על פי התיאור שהפיצה המשטרה בתחילת השבוע גובהו של אליהו 1.2 מטרים, מבנה גופו רזה וצבע עיניו חום. כל היודע דבר על אודות מקום הימצאו מתבקש לפנות למוקד 100 של משטרת ישראל או לתחנת משטרת חדרה בטלפון 04-6327470. עוד הוסיפו במשטרה כי הציבור נקרא לסייע באיתורו של האב וקראו למי שמחזיק במידע על מקום הימצאו לפנות גם כן למוקדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully