וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נסעתי לקנות חלב": נער בן 14 נתפס כשהוא נוהג במכונית בנגב

2.4.2018 / 13:00

השוטרים עצרו את הרכב שנראה להם חשוד סמוך לכביש 25, וגילו להפתעתם את הנער. לטענתו, הוא היה בדרכו לקנות חלב. בהתאם לחוק הנוער ולחוקי התעבורה, הליך פלילי נפתח נגדו ונגד אביו

צילום: דוברות המשטרה, עריכה: ליר שפיגלר

נער בן 14 נתפס היום (שני) כשהוא נוהג במכונית סמוך לכביש 25, באזור הנגב. הנער התגלה במהלך פעילות משטרתית באזור, כאשר רכבו עורר את חשד השוטרים. לשאלת השוטרים, הוא השיב כי הוא נסע לקנות חלב. הליך פלילי החל בעניינו בהתאם לחוק הנוער. בנוסף לכך, נפתח הליך פלילי נגד אביו בהתאם לחוקי התעבורה.

אתמול נער בן 16 נפצע באורח קשה בכסרא סמיע שבגליל העליון, לאחר שהתנגש בעמוד חשמל עם מכונית שבה נהג, ללא רישיון. שלושה צוותי כיבוי נשלחו למקום ופעלו לחילוצו מהרכב. הוא פונה לקבלת טיפול רפואי במרכז הרפואי לגליל שבנהריה.

עוד בוואלה! NEWS:
תיעוד: נהג פוגע בכוונה ברוכב אופנוע בגלל סכסוך - ובורח
אוטובוס עד הבית: התנגש במכונית - וסטה לתוך חצר פרטית | צפו
משוך בטנדר: רכב נפל לתוך בולען באזור ים המלח - וחולץ

ילד בן 14 נתפס נוהג ברכב על כביש 25; לשאלת השוטרים למעשהו השיב כי נסע לקנות חלב. דוברות המשטרה, אתר רשמי
מתוך התיעוד/אתר רשמי, דוברות המשטרה

בחודש נובמבר 2017, בית המשפט לתעבורה בנצרת גזר עשרה חודשי מאסר בפועל על אסעד שיבלי, תושב היישוב שיבלי שבגליל התחתון בן 30, בגין נהיגה ללא רישיון בתוקף. שיבלי הורשע בשנת 2007 בדריסתה למוות של הילדה טל זינו, בת תשע, בכפר תבור ביום הכיפורים באותה שנה. הוא נידון לתשע שנות מאסר והשתחרר בחודש פברואר 2015. לאחר שחרורו נפסל רישיון הנהיגה שלו למשך 12 שנים. על אף זאת, בחודש אוגוסט האחרון נתפס שיבלי כשהוא נוהג ללא רישיון ביישובו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully