וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעלומה מצמררת: איך הגיעו 54 כפות ידיים קטועות לחוף קפוא?

3.4.2018 / 23:58

אף אחד לא לקח אחריות על כפות הידיים שנמצאו, אך שוטרים רוסים הודו שהם גדעו את כפות ידיהם של 410 גופות בלתי מזוהות בשנה אחת למקרה שתידרשנה טביעות האצבע שלהן

54 כפות ידיים קטועות נמצאו בחוף קפוא/רויטרס

בתחילת החודש שעבר נחשף מראה מצמרר בסיביר: 54 כפות ידיים קטועות של בני אדם נשטפו לחוף של אי קפוא ליד העיר חברובסק, כ-30 קילומטרים בלבד מהגבול עם סין. כעת, התעלומה הזו קיבלה תפנית מפתיעה כאשר שוטרים רוסים טענו שהם גדעו את הידיים של יותר מ-400 גופות בשנה שעברה. מדוע אתם שואלים? ובכן, לטענתם הם עשו זאת למקרה שהמשטרה תזדקק לטביעת האצבע של הגופות.

עוד ב"אסור לפספס"

רצח את אשתו באכזריות לאחר שגילה כי היא כוכבת פורנו

דוגמנית קפצה מקומה שישית כשנמלטה מניסיון אונס - ונשלחה לכלא

כפות ידיים קטועות.
מי כרת את הידיים הללו?

עדיין לא ברור האם מדובר ב-27 זוגות של כפות ידיים או שאין קשר בינן. אף אחת מכפות הידיים לא היו בתוך שק או כיסוי כלשהוא, ואחד המקומיים סיפר לתקשורת הרוסית שהן פשוט נמצאו כך על הקרח בנפרד. הממצא הזה הביא למבול של ספקולציות מצמררות בקשר למקור כפות הידיים הקטועות. אחת מהן גרסה שהידיים קוצצו כעונש על גניבה, כאשר אחרים טענות שהן נגנבו מגופות של בני אדם בבית חולים וחלק בכלל טענו שהן הגיעו בכלל מסין.

על פי סברה נוספת שפורסמה בתקשורת המקומית, ייתכן שכפות הידיים האלו השתחררו בטעות ממעבדה משפטית שבה הן אוחסנו.רשויות אכיפת החוק ברוסיה אישרו אומנם שהם נוהגים לקטוע איברים של גופות, אך אף אחד לא לקח אחריות על 54 כפות הידיים שנמצאו על הקרח וממשיכות להעסיק את הציבור.

יורי פיגולקין, פרופסור ומומחה למשפט רוסי אמר שהוא בשוק מהממצא הזה, משום שטביעות אצבעות יכולות להילקח גם מגופה בשלמותה ואין צורך לקטוע כף יד לשם כך. מאידך, מומחים לאכיפת החוק ברוסיה טענו שאין בכך משהו פלילי, אך הדעות לגבי זה חלוקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully