וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה איתרה נהגת שפגעה בילדה בת ארבע בחולון ופצעה אותה בינוני

30.3.2018 / 13:16

הנהגת נלקחה לחקירה ורישיונה נשלל בידי קצין משטרה. הילדה נפגעה כשעמדה ללא השגחה על הכביש ונחבלה בפניה וברגליה. הולך רגל בן 50 נפצע באורח קשה מפגיעת משאית בסמוך לנתניה

המשטרה הודיעה היום (שישי) כי איתרה נהגת שפגעה אמש בחולון בילדה בת ארבע במהלך נסיעה ברחוב בן עמרם בעיר, ונמלטה עם רכבה הפרטי מזירת התאונה. צוות רפואי של מגן דוד אדום שהוזעק בסמוך לשעה 18:00 בערב אל המקום העניק לילדה טיפול רפואי ופינה אותה לבית החולים וולפסון בעיר במצב בינוני עם פציעות בפניה וברגליה.

על פי הודעת משטרת מרחב איילון בעקבות דיווח שהתקבל מוקד 100 של המשטרה הוזעקו שוטרים אל זירת התאונה שם נמצאה הילדה שנפגעה בשעה שעמדה על הכביש ללא השגחה. עוד נמסר כי הרכב ובו הנהגת המשיכה בנסיעה לאחר הפגיעה בילדה וכי מיד לאחר קבלת הדיווח נפתחה חקירה לבירור נסיבות התאונה. על פי ההודעה הנהגת אותרה כעבור זמן קצר, הובאה לחקירה ורישיונה נפסל על ידי קצין משטרה.

בתוך כך נפצע הבוקר באורח קשה הולך רגל כבן 50 מפגיעת משאית בסמוך למושב נורדיה הסמוך לנתניה. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו לזירת התאונה העניקו לפצוע טיפול רפואי ראשוני ופינה אותו לבית החולים בילינסון בפתח תקווה.

עוד בוואלה! NEWS:
זמני כניסת ויציאת החג, התחזית והמלצות המשטרה: המדריך לפסח
שיירת המחאה יצאה מהגליל עם הכלים שנשרפו: "להילחם בטרור החקלאי"
פיצוץ רכב בקרית גת; נקבע מותו של גבר כבן 40

פצוע מירי ברחוב יעקב פיכמן בחולון 25.9.17. תיעוד מבצעי מד"א, מערכת וואלה! NEWS
הילדה נפגעה שעה שעמדה ללא השגחה על הכביש. אילוסטרציה/מערכת וואלה! NEWS, תיעוד מבצעי מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully