וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסירים נשרפו ונחנקו: 68 הרוגים בשריפה בבית כלא בוונצואלה

במהלך ניסיון בריחה מתחנת משטרה בעיר ולנסיה, הציתו העצירים סדינים וגרמו לדליקה הקטלנית. רוב ההרוגים היו אסירים, אך גם שתי נשים שביקרו במקום. קרובי משפחה התעמתו עם המשטרה מחוץ לתחנה

צילום: רויטרס, עריכה: יוסי אלטר

68 בני אדם נספו בשריפה שפרצה בתחנת משטרה בעיר ולנסיה שבוונצואלה - כך מסרו היום (חמישי) הרשויות במדינת המחוז קרבובו. האש פרצה ככל הנראה אחרי שאסירים הציתו סדינים בניסיון לברוח מהמקום.

התובע הכללי, טארק סאיב, אמר כי נפתחה חקירה סביב מה שאירע. לדבריו, רוב מוחלט מקרב הקורבנות היו אסירים, אבל לפחות שתי נשים שביקרו במתחם באותו זמן נהרגו גם הן. חלקם נשרפו למוות, ואילו האחרים נחנקו למוות. לפי דיווחים שונים, צוותי חילוץ פרצו דרך חומות הכלא בניסיון לחלץ את אלו שנלכדו בלהבות.

עוד ידיעות מהעולם
צרפת: כלי רכב ניסה לדרוס חיילים בהרי האלפים - ונמלט
הנשק - טלפון סלולרי: הרג שחור בידי המשטרה מסעיר את סקרמנטו

קרובי משפחה של אסירים הנמצאים בכלא שהתרחשה בו שריפה בוונצואלה, 28 במרץ 2018. רויטרס
קרובי משפחה מחוץ לבית הכלא בוונלסיה/רויטרס

המשטרה השתמשה בגז מדמיע כדי לפזר קרובי משפחה שהתקבצו מחוץ לתחנה אחרי שהגיעה לידיהם הידיעה על מותם, ובמקום התפתחו מהומות. חסוס סנטנדר, בכיר כרשויות מדינת המחוז קרבובו, אמר כי המצב תחת שליטה וכי המדינה נמצאת באבל.

בתי הכלא במדינה ידועים לשמצה בצפיפותם, ומת לעת פוקדים אותם מהומות אלימות. ונצואלה, החווה משבר פוליטי וכלכלי כבד, מתקשה להכיל את אסיריה וכתוצאה מכך היא נאלצת להשתמש במתקנים זמניים כמו זה בוולנסיה. לפי התקנות, יש להחזיק עצורים עד 48 שעות בלבד באותם תאי מעצר משטרתיים.

  • עוד באותו נושא:
  • ונצואלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully