וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאונת מטוסים בנתב"ג, תקרית ביטחונית נוספת בדרום: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

צה"ל תקף עמדת תצפית של חמאס ברצועה, שני מטוסים התנגשו על הקרקע בנתב"ג, אל על גם רוצה לטוס ישירות להודו, משפחות שכולות נגד מופע של יהונתן גפן בבית יד לבנים בחולון, כתב אישום נגד אביה של עדי ביטי בגין הטרדה מיניות של מעריצותיה והמלצות לבילוי בפסח

צילום:רוני כנפו, יותם רונן עריכת וידאו:ניר חן

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה בהגשת הילה קובו:

מתיחות סביב הגדר- פלסטינים השחיתו מתקן הנדסי סמוך לגדר, טנק של צה"ל הגיב בירי. הפרשן הצבאי אמיר בוחבוט עם הפרטים.

הבוקר כמעט אירע אסון בנתב"ג כששני
מטוסים התנגשו על הקרקע- זנב מטוס של חברת "גרמניה איירליינס" פגע בזנבו של מטוס אל על. כתב התעופה אבי אשכנזי דווח משדה התעופה על החקירה וגם על הערכות לאלפי הנוסעים שיבלו את החג בחו"ל.

אל על עתרה היום לבג"צ נגד האישור שניתן לחברות זרות לטוס בקו ישיר להודו, מעל ערב הסעודית, יו"ר החברה אלי דפס,הסביר את הטענה לאי שוויון ופגיעה בעקרון התחרותיות.

כשמונים משפחות שכולות פנו לראש עיריית חולון בבקשה לבטל את המופע של יהונתן גפן באולם יד לבנים בעיר בעקבות תמיכתו בעהד תמימי, ראש עיריית חולון סרב, והבוקר חלה התפתחות. אור רביד עם הפרטים.

הבוקר הוגש כתב אישום נגד רונן ביטי, אביה של כוכבת הילדים עדי ביטי.הוא נאשם בביצוע עבירות מין בנערות שהיו חברות בקבוצות ווטסאפ שכללו את מעריצותיה של בתו.

78 ימים למונדיאל, כמה מהמועמדות לזכייה נפגשו אתמול למשחקי ידידות. מיכאל יוכין מוואלה ספורט על התוצאות המפתיעות.

שבוע לתוך חופשת פסח ועוד יותר משבוע לפנינו, ליאור נאור עם רשימת המלצות לבילוי משפחתי.

מזג האויר האביבי והמתעתע נתן אותותיו גם הבוקר. טל שמאי חזאי חדשות 10 על מה שצפוי בליל הסדר.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully