וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: העו"ד החדש של נתניהו - פרקליטו לשעבר של מנדלבליט

27.3.2018 / 16:51

לוואלה! NEWS נודע כי עו"ד אייל כהן ממשרד "כהן סטרשנוב לונדון" הצטרף לאחרונה לצוות הגנה של ראש הממשלה ומייעץ לו בעניין חקירותיו הפליליות. בעבר ייצג כהן את היועמ"ש במסגרת פרשת הרפז. בימים אלה מצייג את ניצב ריטמן בתלונה להטרדה מינית שהוגשה נגדו

צילום: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: ניר חן

עו"ד אייל כהן ממשרד עורכי הדין "כהן סטרשנוב לונדון" הצטרף לאחרונה לצוות ההגנה של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ומייעץ לו בעניין חקירותיו הפליליות - כך נודע לוואלה! NEWS. בעבר, ייצג כהן, בין היתר, את היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, במסגרת פרשת הרפז, בעת שהאחרון שימש הפרקליט הצבאי הראשי. כהן מייצג בימים אלו גם את מפקד להב 433 לשעבר, ניצב רוני ריטמן, בתלונה להטרדה מינית שהוגשה נגדו.

עד לפני חודש ייעץ לנתניהו בתיקי 1,000 ו-2,000 פרקליט אחר שייצג את מנדלבליט בפרשת הרפז - עו"ד זק חן. עם זאת, ברגע שנודע כי ראש הממשלה חשוד גם בתיק 4000 החליט חן לפרוש מייצוגו, לאור העובדה שחן מייצג חשוד אחר בתיק 4000 - איש העסקים שאול אלוביץ'. חן הסביר אז כי "למרות שאין כל מניעה חוקית או חשש לניגוד עניינים בין הייעוץ בתיקי 1000 ו-2000 לבין חקירה זו, החלטתי על דעת ראש הממשלה כי על מנת למנוע לזות שפתיים, לא אמשיך לייעץ לו באף עניין, לפחות עד שהדברים יתבהרו".

קבוצת D&B דירגה את משרדו של כהן בשנתיים האחרונות ברשימת משרדי עורכי הדין המובילים בתחום הצווארון הלבן. מקורבים לעו"ד כהן מסרו כי משלמד את העובדות הנוגעות לתיקים שבהם נחקר ראש הממשלה, הגיע למסקנה שיש פער גדול בין הפרסומים עד כה לבין המציאות וכי יש לו אמון מוחלט בחפותו של ראש הממשלה והדברים יתבהרו בתקופה הקרובה.

ראש הממשלה בנימין נתניהו מקבל במהלך ישיבת  הממשלה ממזכיר הממשלה אביחי מנדלבליט את דו"ח ועדת הביקורת על מבצע צוק איתן. קובי גדעון, לשכת העיתונות הממשלתית
נתניהו ומנדלבליט/לשכת העיתונות הממשלתית, קובי גדעון

אתמול נחקר ראש הממשלה בפעם השנייה בתיק 4000, במשך ארבע שעות במעונו הרשמי ברחוב בלפור בירושלים. במקביל, נחקרה במשרדי להב 433 שבלוד רעייתו שרה, וכן בנו יאיר, שלו זו הייתה חקירתו הראשונה בתיק. עוד נחקרו, בעל השליטה בבזק שאול אלוביץ', אשתו איריס, מנכ"לית בזק הפורשת סטלה הנדלר. ראש לשכת ראש הממשלה לשעבר דוד שרן הגיע גם הוא למשרדי להב 433 למסור עדות פתוחה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

"ציד מכשפות"

חקירתו של ראש הממשלה הייתה אמור להתקיים בשבוע שעבר, אולם במשטרה החליטו לדחות אותה, ככל הנראה לאחר שחלה. ביום חמישי, באירוע הרמת כוסית של הליכוד לקראת פסח, אמר נתניהו כי "יש מי שמפעיל לחץ בלתי פוסק ובריוני על גורמי האכיפה, כדי להפיל אותנו". הוא ציין כי "רבים בעם שומעים מה קורה בתקשורת ומרגישים שיש כאן משחק מכור, ממש ציד מכשפות".

לפני כשלושה שבועות נתניהו מתח ביקורת על המשטרה בשל מאמציה לגייס עדי מדינה בחקירותיו, לאחר שחפץ חתם על הסדר מסוג זה. "לוקחים אנשים שטוענים שהם ביצעו איזו עבירה, מכניסים אותם למעצר, מהלכים עליהם אימים, אומרים להם 'החיים שלכם הסתיימו, החיים של המשפחה שלכם הסתיימו. אנחנו ניקח מכם כמעט הכול, גם את החירות שלכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully