וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זכה ב-96 אלף דולר - הכסף נשדד כאשר "יצא לחגוג עם זונות"

5.4.2018 / 0:11

סול מאטה וייגאס זכה ב-96 אלף דולר במשפט, יצא משם עם כל הכסף במזוודה והלך היישר למלון לחגוג. לצערו, הנשים שהגיעו לחדר שלו הביאו לסיום עגום מאוד ליום שהתחיל עם חיוך

nypdnews

בווידאו - צילומי מצלמות האבטחה מבית המלון בו התרחש השוד

ניצחון בתביעה משפטית הוא בהחלט סיבה למסיבה. אפילו אם לא זכיתם בכסף, האופוריה וטעם הניצחון עצמו מספיקים כדי לעשות טוב על הלב, אז בטח ובטח אם יצאתם מבית המשפט עם קרוב למאה אלף דולר. זה מה שקרה לסול מאטה וייגאס הניו יורקי, שבאופן טבעי החליט לצאת ולחגוג. לצערו, הוא לקח את זה צעד אחד רחוק מדי, ויום שהתחיל עם חיוך על פניו הסתיים רע מאוד מבחינתו.

במקום להתקשר לכמה חברים ולארגן יציאה לכבוד האירוע, וייגאס יצא מבית המשפט עם מזוודה בה 96 אלף דולר בהם זכה, על פי הדיווחים,בתביעה ביטוח לאחר שהיה מעורב בתאונת דרכים) והלך איתה ישר לבית מלון, שם פגש כמה נשים בזנות. על פי ה'ניו יורק פוסט', הגבר בן ה-30 שילם עבור מין עם אחת מהן ולאחר מכן היא הציעה שחברה שלה תצטרף אליהם עם אלכוהול וסיגריות. העשיר החדש כמובן הסכים.

עוד ב"אסור לפספס"

חובת צפייה: הסוף של מי ששיגר את עצמו לחלל ברקטה ביתית כדי להוכיח שכדור הארץ שטוח
חברת תעופה נאלצה להכחיש שאנשיה צולמו בסרטון סקס שערורייתי

נשים בזנות שדדו אדם שזכה במשפט. nypdnews, אתר רשמי
שלוש החשודות על פי המשטרה/אתר רשמי, nypdnews

ה"חברה" הזו התבררה כשני גברים עם מסכות על הפנים, ששלפו אקדחים ולקחו את מזוודת הכסף מווייגאס. השודדים נעלמו באותה מהירות שבה הגיעו והוא נותר המום ושבור. "זה רודף אותי" הוא סיפר למשטרה, "אני מריץ את זה שוב ושוב בראש. הופתעתי מהאקדחים ושאלתי 'מה קורה פה'. צעקתי 'הצילו, הצילו'. בניתי על הכסף הזה כדי להעביר את המשפחה שלי דירה. אני עצבני כל הזמן עכשיו, הייתי כל כך צריך את הכסף הזה". בדיווחים בתקשורת המקומית לא צויין כיצד הגיבה אותה משפחה לכך שבחר להשקיע את הכסף שכה היה זקוק לו דווקא בתשלום עבור מין

משטרת ניו יורק פרסמה סרטון ממצלמות האבטחה, ובו שלוש נשים בזנות שלדעת השוטרים מוערבות בשוד, ומסרו תיאור שלהן. וייגאס יקווה למאסר מהיר שלהן ושל כל השודדים עצמם, כי כולנו יודעים כמה קל לבזבז 96 אלף דולר אם רק רוצים.

  • עוד באותו נושא:
  • שוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully