וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרט אימה: גבר נבלע במדרגות הנעות כשחור נפער מתחת לרגליו

2.4.2018 / 0:17

זה אולי הדבר הכי מפחיד שיכול לקרות למישהו: אדם עלה על המדרגות הנעות המקולקלות רגע לפני שאלה קרסו. הקרקע נשמטה מתחת לרגליו וזה נפל פנימה ומצא עצמו תקוע בתוך המדרגות הנעות. צפו בקטע המפחיד

LIVELEAK

לחלקנו יש פחד בלתי נשלט ממדרגות נעות, בעיקר בעליה או בירידה מהן. עיקר תאונות הדרגנוע מתרחשות בקצוות המתקן, עם שלל דיווחים על פריטי לבוש שנתקעו בחריצי המדרגות וכן גם - לא עלינו - רצפה שנשמטת לה מתחת לרגליים. תאונה דומה אירעה ב-27 בפברואר בתחנת המטרו איאזגה באיסטנבול, טורקיה. גבר עלה על המדרגות הנעות המקולקלות רגע לפני שאלה קרסו ובלעו אותו בתוכן.

תאונה במדרגות הנעות. אתר רשמי
בחור נפל לתוך פיר המדרגות הנעות באיסטנבול/אתר רשמי

עוד ב"אסור לפספס":

עוד באותו נושא

שיכור החליק על מעקה מדרגות נעות וזה נגמר כואב מאוד

לכתבה המלאה

בסרטון שצולם במצלמת האבטחה ברכבת התחתית נראה הבחור עולה על המדרגות הנעות כשחור נפער מתחת לרגליו. הוא נאחז במעקה הביטחות בתקווה לא ליפול פנימה אך מהר מאוד מאבד אחיזה ונופל לתוך המתקן. יתר הנוסעים החליקו גם הם קדימה כשהמדרגות קרסו, אולם יצאו ללא פגע. רבים בחרו שלא לעלות על המדרגות הנעות הלא פעילות, אולם מאחר שמדובר בשעות עומס, אחרים העדיפו לרדת דרך נתיב המעבר המרכזי.

הבחור ששמו מחמט אלי אריק נפל לתוך הפיר שנוצר במעלה המדרגות הנעות ונלכד תחתיהן למשך שעה. הוא חולץ בידי צוות מכבי האש והובהל באמבולנס לבית החולים עם פציעות קלות. על פי הדיווחים, העירייה הציבה שלט אזהרה לצד המדרגות הנעות לפני התאונה, אולם זה לא מנע מאנשים להשתמש בהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully