וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשה מאוד לצפייה: אישה שבגדה בבעלה מוכה באמצע הרחוב ואז עוברת אונס קבוצתי

5.4.2018 / 0:27

לאחר שזקני הכפר מצאו אותה אשמה בבגידה היא נלקחה לכיכר המרכזית, שם הצליף בה בעלה 100 פעמים בחגורה, בזמן שהיתה קשורה לעץ. לאחר שסיים, והיא איבדה הכרה, היא נאנסה על ידי חבורת הגברים שהקיפו אותה. למחרת המאהב הוכה אף הוא והמשטרה פתחה בחקירה

אתר רשמי

האלימות המינית נגד נשים בהודו עלתה לכותרות אחרי האונס הקבוצתי ב-2012 של סטודנטית בת 23 בזמן שנסעה באוטובוס בבירה. בעקבות זאת, פרצו ימים של הפגנות והממשלה נאלצה להעביר חוקים נוקשים יותר, כולל עונש מוות. ואולם, מעשי אונס מחרידים של נשים ושל ילדים ממשיכים להתחולל ברחבי המדינה. כך היה בחודש שעבר במקרה מזעזע נוסף.

הקטע הוא קשה מאוד לצפייה, אז נתאר לכם אותו במהירות, לטובת הקוראים שיעדיפו לוותר על צפייה: מדובר בגבר הודי שמכה את אשתו ללא רחם בפומבי, וזה ממש לא הסוף.

הסיבה להתנהגות הבלתי נסלחת הזו? האישה ככל הנראה בגדה בו. על כן, החליט הגבר לקשור אותה לעץ ולהצליף בה לא פחות מ-100 פעמים באמצעות החגורה שלו, כשמסביב, בזמן שהאישה צורחת מכאבים ולאחר מכן אפילו מאבדת את הכרתה, חבורת גברים וילדים עומדת ולא עושה דבר.

התקרית הקשה הזו התרחשה בחודש שעבר בבולנדשאר שבאוטר פרדש, בצפון הודו. על פי תושבי הכפר, לאחר סדרת המכות חבורת הגברים שהקיפו את האישה המעולפת אנסה אותה, וכששבה להכרה מלאה, איימו עליה שלא תתלונן במשטרה, לפני שנמלטו.

עוד בנושא:
קשה לצפייה: הכה את אשתו בפומבי בגלל שתקפה את המאהבת
הודו מזועזעת: ילדה בת שש נחטפה, נאנסה - ונרצחה
נאנסה ע"י 8 גברים, הושלכה לביוב - ותיענש בהצלפות

אישה סופגת עונש פומבי על בגידה - הצלפות ואונס קבוצתי. אתר רשמי
אין מילים/אתר רשמי

בתקשורת המקומית דווח שכל זה קרה לאחר ש"בית משפט" מקומי מצא את האישה אשמה בבגידה, כיוון שנמלטה מביתה עם המאהב שלה. בעלה שלח אנשים לשכנע אותה לחזור, והבטיח לשכוח את העבר ולפתוח דף חדש, אולם כשחזרה, חטפו אותה זקני הכפר והחליטו על העונש - 100 הצלפות על ידי בעלה, בפומבי.

האישה, שנפצעה באופן קשה ונשלחה לבית החולים, הגישה בסופו של דבר תלונה במשטרה, שפתחה בחקירה נגד הבעל ונגד שישה מתושבי הכפר. למרות זאת, בתקשורת ההודית פורסם כי למחרת האירוע נתפס גם המאהב של האשה וזכה לגורל דומה (חוץ מהאונס). הוא נקשר והוכה בפומבי על ידי הבעל הנבגד - כיוון שכך הורה להם בית המשפט המקומי למרות שאין לו למעשה שום סמכות חוקית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

גם המאהב הוכה באכזריות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully