וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאנסה ע"י 8 גברים, הושלכה לביוב - ותיענש בהצלפות

8.5.2014 / 0:48

אלמנה בת 25 מאינדונזיה בילתה עם גבר נשוי. קבוצת גברים שהפתיעו את השניים תקפו אותם באכזריות והסגירו אותם ל"משטרת הצניעות". כעת תקבל האישה 9 מלקות במוט עץ - בפומבי

שוטר מצליף באישה שהואשמה בניאוף – אצ'ה, אינדונזיה, 2006. AP
אישה אינדונזית שהורשעה בניאוף מוענשת במכות מקל, 2006/AP

צעירה מאינדונזיה נאנסה באכזריות בידי שמונה גברים שהאשימו אותה בקיום רומן מחוץ לנישואים. כעת היא עלולה להיענש בעצמה בגין עבירה על חוקי האיסלאם.

הצעירה, אלמנה בת 25, סיפרה כי השמונה גילו בסוף השבוע שעבר שהיא מבלה עם גבר נשוי בביתה, ולכן אנסו אותה. הם היכו את הגבר שהיה עמה, והשליכו את השניים לתעלת ביוב. לאחר מכן הסגירו את הזוג ליחידה המשטרתית המפקחת על חוקי השריעה, במחוז אצ'ה שבקצה הצפוני של האי סומטרה.

איברהים לטיף, ראש המחלקה לאכיפת החוק האיסלאמי במחוז, אמר כי אנשיו המליצו להעניש את השניים, ופסקו כי בתום חקירה, האלמנה והגבר "יזכו", כל אחד, לתשע מכות מקל. נמסר כי טרם נקבע תאריך לביצוע העונש.

אינדונזיה היא המדינה המוסלמית המאוכלסת ביותר בעולם, וגרים בה 240 מיליון בני אדם. החוק במדינה חילוני בעיקרו, אך במחוז אצ'ה האוטונומי מונהג חוק שריעה קיצוני.

שלושה מהאנסים נעצרו, ומתנהל מצוד אחר שאר התוקפים. אחד הנאשמים הוא נער בן 13, שיישפט כמבוגר. העונש המירבי באינדונזיה על אונס עומד על 15 שנות מאסר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully