וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופס: זוג נתפס על חם מקיים יחסי מין באמצע היום באוניברסיטה

1.4.2018 / 10:55

בני הזוג ניצלו את ההפסקה בקמפוס וחגגו מחוץ לבניין שבו למדו. מה שהם לא ידעו זה שסטודנט מבניין סמוך תפס אותם על חם ותיעד את האקט עד שהבחורה הבינה שהם לא לבד. צפו

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

אתר רשמי

כבר שמענו על זוגות שמקיימים יחסי מין במקומות מוזרים ונועזים, אבל כדי לעשות את זה באמצע היום בקמפוס של אוניברסיטה הומה אנשים צריך להיות ממש אמיצים. תאמינו או לא, זה בדיוק מה שעשה זוג אוהבים מחוץ לבניין אוניברסיטה בחוף המזרחי שבסידני, אוסטרליה. לרוע מזלם, השניים נתפסו על חם על ידי סטודנט שישב בחדר בבניין ממול ותיעד את האקט מבלי שהשניים שמים לב שיש להם חברה.

עוד בנושא
בת 19 הציעה סקס בחינם מחדרה במלון - ואלפי גברים הגיעו
סרטון הסקס בסופרמרקט שהרס לעובדת את החיים בגלל "רגע של טירוף"

זוג צולם מקיים יחסי מין באוניברסיטה. אתר רשמי
נתפסו על חם. הזוג החרמן/אתר רשמי

הוידאו מתעד את הבחורה רוכנת על החבר שלה כשהוא יושב עם הגב אל הקיר עם רגליים ישרות ולא הותיר ספק: השניים ביצעו את זממם מספר דקות עד שהם נקטעו על ידי הצלם שהתגנב כמה שיותר קרוב כדי לתפוס אותם בקלוז אפ מביך, מה שהסב את תשומת ליבה של הבחורה שהבחינה שהם לא לבד אך זה היה מאוחר מדי מבחינתם.

האקט של השניים משך מיד את תשומת ליבם של מספר סטודנטים מבניינים סמוכים שצחקו על השניים, עודדו אותם להמשיך והביכו אותם בפומבי. מה שבטוח, את היום הזה השניים לא ישכחו לעולם, וכנראה שלא רק הם - כי הסרטון שותף לפני כשבוע ברשתות החברתיות באוסטרליה והפך לוויראלי עם מאות אלפי צפיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully