וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היועץ המשפטי לממשלה נפגש עם מקורב רה"מ טרם מינויו"

בחדשות 2 פורסם כי מנדלבליט נפגש עם מקורבו של נתניהו, נתן אשל, טרם מונה, ובעת שאשל היה מושעה בשל הטרדה מינית. זאת, לאחר שפורסם כי נפגש גם עם ניר חפץ באותה התקופה. הערכות: נתניהו ייחקר גם בחשד לשיבוש חקירה בתיק 4000

צילום: אוניברסיטת תל אביב, עריכה: תום זואילי

(בווידאו: היועמ"ש על המלצות המשטרה, בחודש שעבר)

היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט נפגש עם מקורבו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, נתן אשל, טרם מינויו לתפקיד - כך פורסם הערב (שני) בחדשות 2. זאת, לאחר שלפני כחודש פורסם כי מנדלבליט נפגש באותה התקופה גם עם יועץ התקשורת לשעבר של משפחת נתניהו ועד המדינה בהווה, ניר חפץ. על פי הפרסום, בשלב שבו התקיימה הפגישה בין מנדלבליט לאשל, האחרון כבר היה מורחק מלשכתו של נתניהו בשל הטרדה מינית.

בשיחה עם חדשות 2 אמרו גם היועמ"ש וגם אשל כי הם לא זוכרים פגישה כזו. "זה לא זכור לי כזה דבר", אמר אשל. "אני זוכרת שהוא ביקש להיפגש איתי ונפגשתי איתו, אבל אני לא זוכר. המון אנשים מבקשים לפגוש אותי. אין לי עניין בשיחה הזו, תודה רבה", הוסיף.

אביחי מנדלבליט בכנס לציון 15 שנה להקמת הרשות לאיסור הלבנת הון ומימון טרור, אוניברסיטת ת"א, 26 בדצמבר 2017 1. ראובן קסטרו
מנדלבליט/ראובן קסטרו
נתן אשל. עומר מירון
אשל/עומר מירון

עוד פורסם הערב במהדורה המרכזית של חדשות 2 כי גורמים משפטיים מעריכים שנתניהו צפוי להיחקר בחשד לשיבוש חקירת תיק 4000, המכונה פרשת בזק. על פי הפרסום, החשד הוא כי עד המדינה בפרשה, ניר חפץ, פעל להעלמת ראיות ברשות שקיבל מנתניהו, שהעסיק אותו בתור יועץ תקשורת.

את חקירת התיק מוביל החשד שהקשר מול בעל השליטה בחברת בזק, שאול אלוביץ', התבצע על ידי נתניהו באמצעות בנו יאיר ורעייתו שרה, וכן באמצעות שני עדי המדינה בפרשה - חפץ ומנכ"ל משרד התקשורת שלמה פילבר.

מלשכת נתניהו נמסר בתגובה לפרסום כי "הדלפה של חומרים מחקירה, אפילו אם מדובר בטענות שווא, הן הניסיון האמתי לשיבוש חקירה. ראש הממשלה פעל ופועל תמיד לפי החוק. הטענות על שיבוש הן קשקוש. לא שיבוש, לא דובים, לא כלום".

(עדכון ראשון: 20:56)

ראש הממשלה בנימין נתניהו בכנסת, מרץ 2018. רויטרס
"הדלפות מהחקירה הן השיבוש האמתי". נתניהו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully