וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחמן מאומן בשירות המשטרה: סוכן סמוי הפליל עשרות סוחרי סמים בת"א

19.3.2018 / 19:57

במשך קרוב לשנה הפעילה המשטרה סוכן סמוי בדרום העיר שהוחדר לשטח בסיפור כיסוי של חסיד ברסלב. הסוכן ביצע עסקאות עם עשרות חשודים בסחר בסמים ובמהלך הפשיטות על בתי החשודים נמצאה מזוודה עם מיליון וחצי שקלים במזומן

צילום: דוברות משטרה, עריכה: שניר דבוש

עם אור ראשון הבוקר (שני) פשטו שוטרים, בלשים, שוטרי יס"מ ושוטרי משמר הגבול על בתיהם של עשרות חשודים בסחר בסמים ומצאו מיליון וחצי שקלים במזומן בביתו של אחד מהם. היום בשעות הצהריים הובאו העצורים לבית משפט השלום בתל אביב לדיון בהארכת מעצרם. פשיטה זו באה בעקבות הפעלת סוכן משטרתי סמוי שפעל בשנה האחרונה בקרבם של סוחרי סמים שפעלו בשכונות דרום תל אביב והתחנה המרכזית. הסוכן הוא צעיר, חייל משוחרר, שהוחדר לשטח בסיפור כיסוי שהוא חסיד של ברסלב שמכר בגדים מתוך כלי רכב.

הסוכן הצליח לזכות באמונם של סוחרי הסמים שהיוו חלק מרשימה של סוחרים משמעותיים וממשפחות פשע השולטות באזור בתחום הסמים. הוא הצליח לביים עסקאות סמים עם לא פחות מ-36 חשודים בסחר בסמים. הוא רכש מהם בעשרות הזדמנויות שונות כמה קילוגרמים של סמים מסוכנים מסוגים שונים, בין היתר, קוקאין, אקסטזי, חשיש ומריחואנה.

עוד בוואלה! NEWS:
צרפת מגיבה לפרשת עובד הקונסוליה: "שר החוץ דרש לפתוח בחקירה"
אביה של כוכבת הילדים החשוד בעבירות מין: התחזו לי בפרופיל בדוי ברשת
קרבות ירושה בקרמלין: הצרות האמתיות של פוטין מתחילות אחרי הבחירות

אזור התחנה המרכזית בתל אביב. אוגוסט 2016. מגד גוזני
דרום תל אביב/מגד גוזני

במהלך קניות הסמים אף נעשו רכישות של חומרים מסוכנים אשר הונפקו לצרכים רפואיים עבור חולים ומצאו את דרכם אל שוק הסחר בסמים. בין הקניות שבוצעו מידי סוחרי הסמים, נעשו גם עשרות קניות של פלאפונים שהיו בהחזקתם וחשודים כגנובים. במהלך הפעילות נאספו ראיות נגד עשרות חשודים והבוקר פשטה המשטרה על בתיהם של החשודים במטרה להביאם לחקירה ולמצות עימם את הדין עד תום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully