וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטה באופן פתאומי לכביש: רוכב אופניים בן 14 נהרג מפגיעת רכב בטייבה

הנער, שרכב על אופניים חשמליים בקרבת בית ספר "עמל" בעיר, נפגע ככל הנראה מרכב שנסע מאחוריו, לאחר שסטה לכיוון הכביש באופן פתאומי. הוא פונה במצב אנוש לבית החולים, שם נקבע מותו לאחר מכן

צילום: דוברות מד"א, עריכה: גדי וינסטוק
תאונה ברמת החיל: רוכב אופניים חשמליים נפצע קשה מפגיעת רכב פרטי. מד"א
מותו של הנער נקבע בבית החולים/מד"א

נער בן 14 נהרג היום (שני) בטייבה לאחר שנפגע מרכב בזמן שנסע על אופניים חשמליים בקרבת בית ספר "עמל" בעיר. הנער פונה למרכז רפואי "תמימי" בעיר שם טופל בידי פרמדיק ופונה לבית החולים מאיר בכפר סבא. הוא הגיע אל בית החולים כשמצבו אנוש שם נקבע בהמשך מותו בידי הצוות הרפואי במקום. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות התקרית.

מחקירה ראשונית עולה כי הנער נפגע מרכב שנסע מאחוריו. מדברי עדי ראייה ומצפייה בסרטוני מצלמות האבטחה בעיר עלה בנוסף כי הנער סטה עם אופניו לכיוון הכביש באופן מפתיע ואז נפגע מהרכב שנסע מאחור.

אתמול נהרגה פעוטה בת שלושה בתאונת דרכים בטבריה. היא נפצעה אנושות בעקבות פגיעת כלי רכב פרטי ברחוב השומר בעיר. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום טיפלו בפעוטה בזירת האירוע ופינו אותו לבית החולים פוריה בעיר תוך ביצוע פעולות להחייאתה. בבית החולים המשיכו הצוותים הרפואיים להילחם על חייה, אולם היא סבלה מפגיעה רב מערכתית קשה - והם נאלצו לקבוע את מותה.

יפעת רוזנברג השתתפה בהכנת הידיעה

עוד בוואלה! NEWS:
מאות ליוו את עדיאל שנרצח בפיגוע בדרכו האחרונה: "בוחרים בחיים"
פועל כבן 40 נהרג מנפילה מגובה באתר בנייה ברחובות
בת 3 ירדה לכביש בעקבות אביה - ונהרגה מפגיעת רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully