וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התכנית של טראמפ למלחמה במשככי הכאב: עונש מוות לסוחרי סמים

הנשיא יחשוף במהלך ביקור בניו המפשייר, אחד המוקדים המרכזיים למשבר הגובה קורבנות רבים בארה"ב, את הצעדים שינקוט כדי להיאבק בתופעה. בין היתר הוא ידרוש להשית את עונש המוות במקרים שהחוק מאפשר זאת

נשיא ארה"ב דונלד טראמפ מגיע נוחת במרילנד, ארה"ב  15 במרץ 2018. רויטרס
מציג יד קשה נגד סוחרי הסמים. טראמפ/רויטרס

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ יחשוף היום (שני) את תכניתו למלחמה במשככי הכאבים, שתכלול גם עונש מוות לסוחרי סמים. גורם בכיר בממשל אמר כי הצעדים, שעליהם יכריז במהלך נאום שיישא הערב בניו המפשיר, יקראו לגזור את העונש במקרים שבהם החוק הנוכחי מאפשר זאת.

ניו המפשייר היא אחד המוקדים שנפגעו בצורה הקשה ביותר ממשבר משככי הכאבים, וטראמפ אמר באוגוסט האחרון אמר כי הוא ניצח במדינה מאחר שהיא "מאורת סמים". ביקורו במדינה יהיה הראשון מאז נבחר לנשיא. הוא ניצח בפריימריז הרפובליקניים בניו המפשיר, אך הפסיד בפער קטן להילרי קלינטון בבחירות הכלליות ב-2016.

בשבוע שעבר, הסנאטור הפורש ג'ף פלייק מאריזונה ומתנגד בולט של טראמפ אמר לגורמים רפובליקניים בניו המפשיר כי מישהו צריך לעצור את טראמפ, וזה עשוי להיות הוא אם אף אחד לא יעשה זאת.

לקריאה נוספת בנושא
42 אלף מקרי מוות בשנה: המגפה שמדרדרת את תוחלת החיים בארה"ב
"גורם המוות הגדול בארה"ב": טראמפ הכריז על מלחמה במשככי כאבים

בשבועות האחרונים, הדגיש טראמפ את רצונו להשית את "העונש הסופי" על סוחרי הסמים. בנוסף לכך, הנשיא, המציג את עצמו כמי שנוקט יד קשוחה נגד הפשע, רוצה להעביר חקיקה בקונגרס שתפחית את כמות הסמים הקבועה להטלת עונשי מינימום על סוחרי סמים שמפיצים משככי כאבים.

לפי המרכז למניעת מחלות והפצתן, 42 אלף איש מתו מצריכת יתר של משככי כאב ב-2016, השנה האחרונה שנתוניה נחשפו לציבור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully