וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן לוואלה! NEWS: המטרה - להרוס את כל מנהרות חמאס עד סוף השנה

18.3.2018 / 15:37

שר הביטחון הוסיף כי צה"ל יגיב בעוצמה לכל פעולה של חמאס נגד ישראל בגבול עזה וכי "דין מטען כדין קסאם". לדבריו, "המאבק בטרור הוא לא חד פעמי אלא מתמשך" ו"לא תמיד כל הפעולות מגיעות לידיעת הציבור"

עריכת וידאו: ניר חן

שר הביטחון אביגדור ליברמן אמר היום (ראשון) בריאיון למהדורה המרכזית של וואלה! NEWS כי ישראל מתכוונת להרוס את כל מנהרות חמאס ההתקפיות ברצועת עזה המגיעות לשטח ישראל עד לסוף השנה הנוכחית.

לדבריו, "אנחנו בפירוש תוקפים מנהרות התקפיות והמטרה היא להגיע עד סוף השנה להריסת כל המנהרות ההתקפיות וגם תשתיות אחרות". השר ליברמן הוסיף כי "דין מטען כדין קסאם" וכי ישראל מגיבה בעוצמה על כל דבר שמתרחש בגבול. "אני מקווה שהרשות תפסיק כל הזמן להסית ולשסות את מדינת ישראל", הוסיף.

לקריאה נוספת בוואלה! NEWS:
"משום מקום הגיעה מכונית": החייל שנפצע בפיגוע בשומרון משחזר
טרור הבודדים עוד כאן: המחבל שפעל לבד - ומילא את רצון חמאס
שתי מנהרות הותקפו: מטוסי קרב הפציצו בעזה; תוואי ישן נחסם ברפיח

אילוסטרציה - סיכול ניסיון לחידוש תוואי מנהרת טרור במרחב כרם שלום. דובר צה"ל, מערכת וואלה! NEWS
כלים הנדסיים של צה"ל בפעילות באזור המנהרה שסוכלה, היום/מערכת וואלה! NEWS, דובר צה"ל

השר ליברמן התייחס בדבריו גם ללכידתו של המחבל עבד אל חכים עאדל שרצח בחודש שעבר את הרב איתמר בן גל בכניסה לאריאל. לדבריו, "המאבק בטרור הוא לא מאבק חד פעמי, אלא מאמץ מתמשך של כל הכוחות הביטחון". הוא הוסיף כי יחד עם השמדת שתי המנהרות בעזה צה"ל פועל 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע, וכי "לא תמיד כל הפעולות מגיעות לידיעת הציבור או לתקשורת וטוב שכך, אבל זה מאמץ מתמשך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

"ההסתה נגד ישראל ברשות הפלסטינית לא פחותה מזו של חמאס"

עוד אמר ליברמן כי ההסתה נגד ישראל בכלי התקשורת הרשמיים של הרשות הפלסטינית לא פחותה מזו של חמאס. הוא ציין בנוסף כי "התמריצים שהרשות מעניקה למחבלים ולמשפחותיהם הם גורם משמעותי בניסיונות הפיגוע של מחבלים מתאבדים". ליברמן הוסיף עוד כי בישראל מזהים "ניסיונות של הרשות לדרדר את החמאס" ואף להביא לעימות בינו לבין מדינת ישראל. "כנראה שאבו מאזן החליט להפסיק את העברת הכספים עבור מים, חשמל, שירותי בריאות ומשכורות לרצועה".

שר הביטחון ציין כי הוא מאמין שהחלת עונש מוות למחבלים וקיזוז המענקים למשפחותיהם מכספי המסים שגובה הרשות הפלסטינית יוכלו להרתיע בעתיד מחבלים בודדים. לדבריו, הוא "לוחץ לקיים דיון מסודר בנושא", בנימוק ש"לא יכול להיות שהכסף שאנחנו מעבירים לרשות יגיע למחבלים ולמשפחותיהם".

סוגיה נוספת שאליה התייחס ליברמן בדבריו היא זו של הבנייה בשטחים. לדבריו, בשנת 2017 גדלה כמות בניית יחידות הדיור ביהודה ושומרון, שעמדה על יותר מעשרת אלפים, ו"מאז שנת 2000 לא הייתה תנופה כזאת". הוא הוסיף כי ישראל פועלת "בצורה שקולה ואחראית" בנושא וכי "קודם כל צריך לפעול בקור רוח ובאחריות. יש לנו ידידה גדולה ואין לנו ענין לריב עם ארצות הברית וכל מה שאנחנו עושים נעשה בצורה שקופה ואחראית ואנחנו מחפשים את שביל הזהב".

אביגדור ליברמן בתרגיל המפקדות המטכ"לי ותרגיל העורף הארצי. דובר צה"ל
ליברמן לצד הרמטכ"ל איזנקוט ואלוף פיקוד העורף תמיר ידעי, בשבוע שעבר/דובר צה"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully