וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: ניסו לפרוץ לניידת בזמן שהשוטרים בדקו תלונה על צעקות

המשטרה עצרה צעירים מחדרה בחשד שניסו לגנוב נשק מניידת בדרך יצירתית - באמצעות "פיתוי" השוטרים לתוך בניין בטענה ששמעו צעקות. נבדקת האפשרות שלא הייתה זו הפעם הראשונה שבה החשודים פעלו בזמן האחרון

ניידת משטרה. ראובן קסטרו
ניסיון גניבה בשיטת "כיפה אדומה". ניידת משטרה/ראובן קסטרו

שלושה צעירים תושבי חדרה נעצרו בחשד שניסו לגנוב נשק מניידת משטרה בזמן שהסיחו את דעת השוטרים באמצעות תלונת שווא על צעקות שלדבריהם בקעו מדירה בבניין בעיר. הצעירים, מופיד סעדה בן ה-25, גיא סלימן בן ה-25 ואלירן מאמוס בן ה-25, נחשדים בנוסף במעורבות במקרי שוד נוספים של נשק בעיר שהתרחשו בעיר בחודשיים האחרונים.

ביום חמישי התקבל דיווח במוקד 100 של המשטרה על צעקות שנשמעו מדירה בקומה השמינית של אחד מבנייני הדירות ברחוב חטיבת הנחל בחדרה. למקום הוזנקה ניידת סיור ובה שוטרים. בעודם חונים, התקשרו השוטרים לטלפון של המתלונן והוא אישר להם כי הצעקות עדיין נשמעות.

השוטרים עלו במעלית לקומה הגבוהה, אך לא שמעו שם צעקות כלל. הם נקשו על הדלת אך לא נשמע מענה. כשהתקשרו לטלפון של המתלונן פעם נוספת, הוא לא ענה להם. רק שירדו בחזרה למטה גילו את ניסיון התחבולה.

עוד בוואלה! NEWS:
שתי מנהרות הותקפו: מטוסי קרב הפציצו בעזה; תוואי ישן נחסם ברפיח
בת 81 טבעה למוות בחוף בנהריה; ימאי טורקי בן 25 טבע במפרץ חיפה
"משום מקום הגיעה מכונית": החייל שנפצע בפיגוע בשומרון משחזר

אילוסטרציה. ShutterStock
החשד הוא שהצעירים קשורים למקרי גניבת נשק נוספים/ShutterStock

בזמן שטיפלו בתלונת השווא הרחק מהרכב שלהם, ניסו אלמונים לפרוץ את תא המטען של הניידת ולגנוב את רובה ה-M-16 שאוחסן בו. לצערם של אותם אלמונים, ניסיונם כשל - והם לא הצליחו לנתק את הנשק שהיה נעול בכנת רובים מתוחכמת.

התעוזה לנסות לגנוב רובה מהמשטרה הדליקה אור אדום לא רק בתחנה, אלא גם במטה המחוז והיחידה המרכזית של מחוז החוף שקיבלה על עצמה את החקירה. בדיקת מצלמות האבטחה חשפה את רעולי הפנים בעודם מנסים לפרוץ לרכב.

במשטרה זיהו קשר אפשרי בין מקרה זה לבין מקרי שוד אחרים שמתרחשים בחדרה מאז חודש ינואר. באחד מהם נשדד נשקו של מאבטח אתר בנייה ברחוב הנרייטה סאלד ובמקרה נוסף נשדד נשקו של מאבטח בית ספר של רשת עמל. בשני המקרים הממו רעולי פנים את המאבטחים תוך שימוש בגז מדמיע וחטפו מהם בכוח את האקדח שלהם.

לפי שעה החקירה נמשכת, תוך שהמשטרה בודקת אם היו מקרי שוד נוספים שלא דווחו לה, ולאיזה צורך נגנבו כלי הנשק. אחד החשודים, מאמוס, הודה במעורבותו באירוע האחרון, אך טוען לאליבי לגבי שאר האירועים. המשטרה קיבלה את גרסתו.

היום נעתר בית המשפט לבקשת עו"ד עידן רז, המייצג אותו מטעם הסניגוריה הציבורית, ושיחרר אותו למעצר בית בדירתו ביישוב חריש. את שתיקת השניים האחרים הצליחו כבר חוקרי הימ"ר לשבור בתחבולות שונות וביניהן שימוש במדובב. פרקליט מחוז חיפה כבר מלווה את החקירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully