וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחאת ההורים השכולים: יו"ר יד לבנים ביטל השתתפותו בטקס המשואות

15.3.2018 / 22:09

השרה רגב פנתה לבן שם לאחר שמקהלת "אור למשפחות" טענה כי השתתפותם בטקס בוטלה בשל לחץ מצדו - וזה נענה לבקשתה והודיע כי ארגונו לא יקח חלק בטקס. על אף טענות המקהלה על "פוליטיקה קטנה" בלשכת רגב טוענים: המקהלה לא מספיק מקצועית מבחינה אמנותית

עריכת וידאו:ניר חן

בעקבות הפרסום בוואלה! NEWS על ביטול השתתפות מקהלת הורים שכולים בטקס הדלקת המשואות ביום העצמאות פנתה הערב (חמישי) שרת התרבות והספורט מירי רגב אל יו"ר ארגון יד לבנים אלי בן שם, שחברי המקהלה טענו שהוא אחראי להדרתם, וביקשה שיסיר את השתתפותו. בעקבות פנייתה של רגב שלח בן שם מכתב שבו הודיע כי הארגון לא יקח חלק בטקס.

חברי מקהלת "אור למשפחות" טענו כי בן שם הפעיל לחצים על לשכתה של רגב לביטול השתתפותם בטקס לאחר שנודע לו כי כתבת של "חברת החדשות" מלווה את המקהלה שבה חברים בני משפחתו של חלל צה"ל דולב קידר שנפל במבצע "צוק איתן".

בלשכתה של רגב הסבירו כי ההחלטה על ביטול השתתפות המקהלה נעשתה משיקולים מקצועיים בלבד וכי מדובר במקהלה שאינה אמנותית או מקצועית ולכן אין סיבה שתשתתף בטקס הדלקת המשואות. חברי המקהלה מחו על הביטול לאחר שכבר ערכו תיאומים להגעה לטקס וקבעו לו"ז ליום האירוע וכינו את ההחלטה "פוליטיקה קטנה".

מכתב על ויתר השתתפות הורים שכולים בטקס הדלקת המשואות, 15 במרץ 201. --, מערכת וואלה! NEWS
מכתב על ויתר השתתפות הורים שכולים בטקס הדלקת המשואות, 15 במרץ 201/מערכת וואלה! NEWS, --

הערב שלח בן שם מכתב ללשכתה של רגב, יחד עם יו"ר ארגון אלמנות ויתומי צה"ל תמי שלח ובו הודיע כי שני הארגונים החליטו לוותר על הופעת חבריהם בטקס בעקבות תלונתם של חברי מקהלת "אור למשפחות".

בפנייתם לרגב כתב בן שם ושלח כי "עודכנו כי למשרד התרבות והספורט הגיעו פניות מצד עמותות שעוסקות בשכול. בעקבות פנייתך בנושא זה אלינו, החלטנו אנו הארגונים היציגים במדינת ישראל של המשפחות השכולות וארגון אלמנות ויתומי צה"ל וארגון יד לבנים לוותר על הופעת ההורים השכולים ואלמנות צה"ל בטקס הדלקת המשואות בשם אחדות משפחות השכול ולאור העובדה שישנם הורים שכולים נוספים שביקשו להופיע בטקס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully