וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: שוטר ביצע מעשים מגונים בחיילות צה"ל ששירתו עמו

11.3.2018 / 16:40

השוטר המשרת בתחנת ערד נחקר בעקבות תלונות על כך שביצע לכאורה את המעשים בחיילות שהכיר במהלך סיורים משותפים לצה"ל ולמשטרה. קצין בדרגת רפ"ק נחקר אף הוא בחשד שידע על המעשים אך לא פעל בעניינו של השוטר. השניים שוחררו בתנאים מגבילים

אקדחים, אזיקים וניידת משטרה. ניר לנדאו, מערכת וואלה!
השוטר נחקר בחשד שביצע מעשים מגונים בחיילות/ניר לנדאו, מערכת וואלה!

שוטר סיור מתחנת המשטרה בערד נחקר בחשד שביצע מעשים מגונים בחיילות צה"ל שעבדו עמו במסגרת הפעילות בתחנה. השוטר בן ה-50, נחקר בחשד שביצע את המעשים בכמה חיילות שהיו בתחנה, אותן הכיר במסגרת הסיורים המשותפים של המשטרה ושל צה"ל.

חקירתו של השוטר התבצעה לאחר שכמה תלונות הוגשו בנוגע לחשדות שהתעוררו נגדו. כמו כן, קצין משטרה בדרגת רב-פקד, המשרת אף הוא בתחנה, נחקר אף הוא בחשד שעודכן בנוגע למעשים, אך לא העביר את הדיווח לדרגים הגבוהים יותר ולא פעל בעניינו של שוטר הסיור. השניים שוחררו בתום חקירתם לבתיהם בתנאים מגבילים, והתיק הועבר לידי המחלקה לחקירת שוטרים (מח"ש) בפרקליטות במדינה.

ניידת משטרה. ראובן קסטרו
קצין נוסף נחקר בחשד שלא דיווח על המקרה/ראובן קסטרו

לפני ארבעה ימים המשטרה החלה בהליך מהיר להרחקתו מהמשטרה של שוטר במשטרת תל אביב, שנעצר ונחקר על ידי מח"ש לאחר שמפקדיו גילו כי קיים יחסי מין אסורים עם קורבן סחר בנשים. האישה הובאה לארץ על ידי כנופיית סוחרי נשים ממזרח אירופה למטרת זנות בישראל.

בשבועות האחרונים פעלו בימ"ר תל אביב נגד קבוצת הסוחרים לכאורה, שהביאה לארץ נשים רבות ממדינות חבר העמים לשעבר למטרת העסקתן כיצאניות בישראל. במהלך החקירה נאספו ראיות נגד שורה של חשודים, שנעצרו ואף הוגש נגדם כתב אישום. כמה מהנשים נשלחו למקלט לנפגעות סחר נשים.

בשלב מסוים התעורר חשדם של מפקדי הימ"ר כי אחד מהחוקרים, שוטר צעיר יחסית במשטרה, מנצל את מצוקתן של אחת מהנשים ומקיים איתה יחסי מין תוך ניצול. במשטרה מיהרו לעדכן את חוקרי מח"ש, ובמקביל למעצרו של השוטר הוחלט להשעות אותו האופן מיידי ולהתחיל כבר הערב בהליך מהיר להרחקתו משירות במשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully