וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת הפורנו שחזרה בתשובה מחפשת גבר עשיר - אבל טוענת שהיא לא גולדיגרית

21.3.2018 / 9:13

נונג נט התאילנדית התחתנה עם מיליונר המבוגר ממנה ב-40 שנה והתגרשה ממנו אחרי כמה חודשים כי חששה לגרום לו להתקף לב בסקס. היא מתעקשת שהיא לא עשתה את זה בשביל הכסף, אבל הדרישות שלה ממחזרים פוטנציאלים מרמזות אחרת לגמרי

natkejsarin

בשנת 2012, נונג נט התאלינדת פרשה מתעשיית הפורנו, התקרה לדת, הפכה לבודהיסטית והחליטה שהיא רוצה להתמסד. היא התחתנה עם איש עסקים מיליונר המבוגר ממנה ב-39 שנים, אך אחרי כמה חודשים כבר ביקשה ממנו להתגרש. היא מתעקשת שהיא לא גולד-דיגרית ושהיא "מעולם לא הייתה זקוקה" לתמיכתו הכלכלית, ואולי היינו מאמינים לה אם לא העובדה הבאה: היום, נונג לא מוכנה לצאת עם אדם לא עשיר.

עוד ב"אסור לפספס"

החידון שיגלה איזו עונה היא האישיות שלך ומה זה אומר עליך
"פופאי" הרוסי שכמעט הרג את עצמו עומד לעבור ניתוח קיצוני נוסף - ולהפוך לאישה

נונג בת ה-33 נישאה להרולד ג'נינגס בן ה-72 אך כעבור מספר חודשים היא ביקשה גירושים כי פחדה לטענתה לגרום לו להתקף לב במהלך הסקס. "אף פעם לא הייתי צריכה את הכסף שלו", אמרה, "אני לא גול-דיגרית, אני לא נואשת. הוא שילם על הכול אבל אני יודעת שיש לו המון הוצאות משלו, אז אמרתי לו שהוא יכול לקצץ לי את המשכורת החודשית. אנחנו עדיין חברים, אם תהיה לי בעיה אני יודעת שאוכל לפנות אליו".

מאז הפרידה, כוכבת הפורנו לשעבר חזרה לדגמן והיא מרוויחה כסף מצילומים נועזים בביגוד מינימלי. היא אומרת שאהבה את הרולד "כמו ילדה שדואגת לזקן" וכעת היא מחפשת מי שמתאים לסגנון החיים שלה. "לקח להרולד זמן להסכים להתגרש", סיפרה, "המשפחה שלי לא רצתה שניפרד, אבל הוא מבין עכשיו. אני לא רוצה שיתענה. הוא כל כך זקן. הוא צריך מישהי שתדאג לו. הזיכרונות המשותפים שלנו חשובים לו, לי לא".

כוכבת פורנו לשעבר נונג נט. צילום מסך
נונג וג'נקינס בימים מאושרים/צילום מסך

לטענתה של נונג, מאות גברים מחזרים אחריה עכשיו ורוצים לצאת איתה, אז היא לוקחת את הזמן כדי למצוא את האיש הנכון. למעשה, היא מבקשת מהם לא מעט פרטים לפני שהיא מסכימה להיפגש. "הם צריכים להגיש מסמכים, בהם תמונות פנים וגוף, דו"חות בנק מחמש השנים האחרונות כדי לוודא שהם אמידים כלכלית ומסמכי גירושים אם הם היו נשואים", אמרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully