וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החטא ועונשו: השתין על כפתורי המעלית, גרם לקצר ונלכד בפנים

31.3.2018 / 0:11

נער תועד כשהוא מתכוון להטיל את מימיו בפינת המעלית, אך לבסוף משנה את דעתו ומכוון ישירות על הכפתורים. הוא בא על שכרו כאשר עשן החל לצאת מלוח הבקרה והוא נשאר מבוהל בחושך

אתר רשמי

נסיעה שגרתית במעלית הפכה לסיוט עבור נער סיני, שמסיבה כלשהי חשב שזה יהיה רעיון טוב להשתין על כפתורי המעלית. התיעוד המשעשע הזה, שפורסם בסוף השבוע האחרון ברשתות החברתיות בסין, מציג את הנער מתחיל להטיל את מימיו בפינה, אך משנה את דעתו ומפנה את תשומת ליבו ונוזליו לעבר הכפתורים, כנראה כדי למתוח את האיש שייכנס אחריו למעלית. אלא שהתעלול המסריח (תרתי משמע) שלו חזר אליו כמו בומרנג.


עוד ב"אסור לפספס"

זמר דחף שיני שום לגרונה של חברתו וחנק אותה למוות
קשה לצפייה: אריה תוקף ילדה קטנה שהורשתה להיכנס לכלוב שלו

משתין במעלית. אתר רשמי
טעות גדולה. הנער מטיל את מימיו במעלית/אתר רשמי

השתן שלו גרם לקצר בלוח הבקרה של המעלית, שהחל להבהב ולהוציא עשן שמילא את החלל הקטן. הנער נבהל מאוד מהשתלשלות האירועים ונותר מבוהל ולכוד במעלית החשוכה. אחרי מספר דקות, הגיעו לשם שירותי ההצלה וחילצו אותו משם, והוא סירב להודות בפניהם במה שעשה - עד שנחשפו צילומי מצלמת האבטחה.

בתקשורת הסינית דווח שגם הוריו התקשו להאמין שבנם מסוגל להתנהגות כזו ואמרו: "הוא לא יכול להשתין כל כך גבוה", עד שגם הם ראו את צילומי האבטחה ולא היו יכולים להכחיש יותר. המשפחה תפצה את הנהלת הבניין על הנזק שנגרם למעלית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully