וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשה לצפייה: אריה תוקף ילדה קטנה שהורשתה להיכנס לכלוב שלו

11.3.2018 / 8:56

במהלך פסטיבל שנערך בערב הסעודית, הורשו ילדים להיכנס לכלוב של אריה ולשחק איתו, רק שזה איבד את סבלנותו והתנפל באכזריות על אחת הילדות בעודה צורחת באימה. זהירות - תמונות קשות לצפייה

snapchat

במהלך פסטיבל שהתקיים בשבוע שעבר בג'דה שבערב הסעודית, הורשו משום מה חבורת ילדים להיכנס לכלוב של אריה בן שישה חודשים ולהשתעשע עמו. אלה כנראה שהם הגזימו והרגיזו את הטורף - שהתנפל על אחת הילדות וניסה לנעוץ בה את טפריו.

בקטע המטריד, שצולם בידי אחד הנוכחים מחוץ לכלוב, נראים עשרות ילדים מתרוצצים סביב האריה הצעיר. מהר מאוד מתפתחת מהומה כשהאריה מזנק על אחת הילדות וברגליו הקדמיות אוחז בראשה ומסרב לשחרר. הילדה נשמעת צורחת באימה ומנסה לחמוק מידיו ללא הצלחה. האריה דחק את הילדה בפינת הכלוב והפיל אותה לרצפה. בכלוב נכח גם מבוגר "אחראי" שנחלץ במהרה לעזרתה וניסה להפריד ביניהם.

אריה תוקף ילדה בכלוב. אתר רשמי
הרגע המצמרר בו האריה תקף ילדה בכלוב/אתר רשמי

עוד ב"אסור לפספס":

עוד באותו נושא

תיעוד של אריה נוקם את מות חברו או סתם זיוף מוצלח?

לכתבה המלאה

התקשורת המקומית מדווחת שהילדה יצאה ללא פגע, כי למזלה האריה עבר הסרת טפרים בדיוק בכדי למנוע מצבים כמו אלו. לא ברור כיצד מנהלי הפסטיבל הרשו לילדים להיכנס לכלוב של חיה מסוכנת, אולם השלטונות בג'דה החליטו להשעות את הפסטיבל עד הודעה חדשה ולבחון את כללי הבטיחות במקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully