וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רקדנית בביקיני רכבה על סוס בתוך מועדון - וזה נגמר רע לכולם

17.3.2018 / 1:04

הסרטון שמציג את הסוס המבוהל מסתובב בלב מועדון הומה אדם צולם במיאמי ביץ' ועורר את זעמם של פעילי זכויות בעלי החיים שהובילו לסגירת המקום

Liveleak

מועדון מפורסם בסאות' ביץ', מיאמי, ניסה להרשים את החוגגים כשהציב רקדנית בביקיני על סוס, אולם הוא איבד את קור הרוח שלו והשליך מגבו את הרקדנית לרצפה לעיני הקהל הצורח באימה. בסרטון שתיעד את התקרית שאירעה בחמישי שעבר ופורסם ב-LiveLeak מספר שעות לאחר מכן נראה הסוס מסתובב ברחבי מועדון "מוקאי לאונג" כשעל גבו אישה לבושה בביקיני וסביבו המוני אנשים. הסוס ככל הנראה נבהל מההמון והחל להתפרע באולם ולחפש את הדרך החוצה.

פעילי זכויות בעלי חיים הביעו את זעמם כלפי בעלי המועדון ורבים ברשתות החברתיות הביעו את כעסם. "זה לא בסדר ואם זה לא מסעיר או מטריד אתכם, אז אתם צריכים לבדוק שוב את סולם הערכים שלכם. זה לא אנושי וזו ההגדרה הממשית לאכזריות והתעללות בבעלי חיים. המועדון צריך להיסגר על ההתעללות בסוס המסכן הזה", כתב אחד ואחר הוסיף: "זה מרגיז לראות איך מתנהגים בצורה כל כך לא אנושית ליצור כזה טוב לב. לאלו מכם במועדון שהשתתפו ואיפשרו לזה לקרות - זו התעללות בבעלי חיים. אני מקווה שהרשויות בפלורידה יתערבו בעניין ויסגרו את המקום".

הסרטון שיצר את המהומה:

עוד באותו נושא

קשה לצפייה: אריה תוקף ילדה קטנה שהורשתה להיכנס לכלוב שלו

לכתבה המלאה

גם אחת החוגגות שנכחה במקום הגיבה בדף הפייסבוק של המועדון וכתבה: "הלילה הייתי במוקאי ואני חייבת לומר שהייתי מזועזעת לגמרי ממה שראיתי". בתקשורת המקומית דווח שבעלי המועדון סירבו להגיב לסרטון השנוי במחלוקת, אולם הוא הועבר לטיפול משטרת מיאמי ביץ' שפעלה בנושא במהרה והציבה סביב המועדון בשישי אחר הצהריים שלטים המודיעים שרישיון העסק של המקום מבוטל.

צפו בדיווח של רשת החדשות המקומית:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully