וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תחבקו עצים ותזהרו מגוגל": טיפים לחיים ממכשפה אמיתית

5.3.2018 / 10:53

מריאן גרין בת ה-77 עוסקת במעשי כשפים כבר שנים רבות, ולאחרונה דיברה בכנס מיסטיקה וטענה שכל אחד יכול לחוות קסמים. לטענתה, כל מה שצריך זה להישען על עץ ולשאוב ממנו אנרגיות. בנוסף טענה ש"גוגל הורג את הכישוף"

חשפנית הפכה למכשפת מין - שמגבירה אורגזמות בעזרת כישוף/עריכה: שניר דבוש

"אם אתם זקוקים להרגשה של קסם, תמצאו אותה אם תלכו ותחבקו עץ. לכו לעמוד ליד עץ גדול ותישענו עליו, זה יגרום לכך שהאנרגיות האפלות של כדור הארץ יגיעו אליכם דרך העץ כמו דבש שזורם דרככם". את הנאום המשונה הזה נשאה מריאן גרין בת ה-77, מכשפה עם שנות ניסיון רבות, במהלך כנס מיסטיקה שנערך בחודש שעבר בבריטניה.

לדבריה, רק עכשיו המדע מגלה דברים ש"אישה חכמה" כמוה טוענת כבר שנים - שעצים מדברים זה עם זה. בשנת 2014 התגלה שהעצים מתקשרים בעזרת רשת של פטריות, כמו אינטרנט, מתחת לאדמה, וכך גם מחליפים ביניהם חומרים מזינים.

עוד בנושא
המכשפות מהכפר שליד קיסריה - שמאיימות "לפרק את המשפחות"
מכשפה מבטיחה: כישוף פשוט שיוציא אנשים מעצבנים מהחיים שלכם

צפו בה מדברת על "אבוצינו הקדומים"

על פי המכשפה, חיבוק עץ מוביל לאפקט נוסף, המערב את השמש. "תחשבו על העלים", היא אמרה, "קרני השמש נוגעות בהם, הגשם, אור הכוכבים והירח. העלים הם כמו אור נוצץ, כמו זיקוקים או בועות שמפניה. זה זורם דרכך ונותן לך אנרגיות בזמן שאתה עושה אותו דבר עבור העץ. זה נותן תחושות של איזון והתחברות לטבע, ומלמד להתחבר ולהיפתח לקסם שבטבע".

במהלך הכנס, גרין טענה גם שגוגל וחברות ענק נוספות בתחום ההיי-טק "הורגות את הקסם", כי אנשים צעירים כבר לא חווים את הטבע, אלא רק לומדים עליו ברשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully