וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשפנית הפכה למכשפת מין שמגבירה אורגזמות בעזרת כישוף

7.9.2017 / 11:24

שייני מארי בת ה-31 הייתה חשפנית ורקדנית אירוטית עד שמאסה בשיטות המקובלות ולמדה להיות מכשפה כדי לעזור ללקוחותיה להגיע לסיפוק מיני אמיתי

חשפנית הפכה למכשפת מין - שמגבירה אורגזמות בעזרת כישוף/עריכה: שניר דבוש

שייני מארי עשתה הסבת מקצוע מפתיעה במיוחד כשהחליטה אחרי שנים בעולם החשפנות להפוך למכשפה שמייעצת לזוגות ויחידים כיצד להנות מחיי מין טובים יותר, ולעיתים היא נעזרת בכישוף כדי להגביר את חווית האורגזמה שלהם.

לפי הדיווחים בתקשורת המקומית, הרקדנית האירוטית לשעבר בת ה-31 ממלבורן, מגדירה עצמה כפאנסקסואלית (משיכה לאופי האדם ללא מגבלה של מין ומגדר), ואקו-סקסואלית (משיכה מינית לאיתני הטבע). מאות לקוחותיה ברחבי אוסטרליה לומדים אצלה ארוטיקה פגאנית ומשתתפים בפולחנים עתיקים שמטרתם להעצים את חווית המין שלהם. לדבריה, היא פנתה לתחום הזה אחרי שגילתה לדבריה שלקוחותיה הגברים במועדוני החשפנות לא הסתפקו במה שנתנה להם, "כשהייתי חשפנית, גברים הגיעו אליי בחיפוש אחר קשר עמוק יותר והרגישו שאין להם למי לפנות", היא סיפרה, "בתקופה הקדומה גברים היו פונים למקדשי מין ולרקדניות אירוטיות כדי לקבל ייעוץ וריפוי. מועדוני החשפנות של ימינו לא מספקים את זה. גברים מחפיצים נשים ונשים מחפיצות אותם בחזרה בעזרת הכסף שלהם. אין כאן עניין של אהבה או כבוד הדדי. גם תופעת הפורנו מרגיזה אותי. החלטתי לחזור לשורשים ולהשתמש בשיטות פגאניות עתיקות, ברוחניות, כדי לשקם את עצמנו".

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

עשתה הסבה מעיתונאית לנערת ליווי ומתלוננת: גברים לא רוצים סקס

לכתבה המלאה

מארי מספרת שלקוחותיה משתתפים בטקסים שונים כמו תפילה במרתפי אהבה, סדנאות ריקודים אירוטיים ושימוש בגבישים ובצעצועי מין להגברת האורגזמה. לעיתים היא גם משתמשת במילות כישוף כדי להעצים את ההנאה מסקס. "אני נמצאת במערכת יחסים הטרוסקסואלית, אבל אני פתוחה לחקור את החיים. אפשר לתאר אותי כפאנסקסואלית. אני גם אקוסקסואלית שנדלקת מאלמנטים של הטבע. זה יכול להיות כניעה להנאה של רוח שנושבת על העור שלי. האלמנטים האלה חשובים למכשפות ולשמאניסטיות".

שירותיה מוענקים במפגשים מיניים פנים מול פנים או דרך התייעצות בסקייפ – טוויסט מודרני למסורות העתיקות. היא אמרה שמספר הלקוחות שלה (רובם גברים בגילאי 20 עד 70) רק עולה עם הזמן כשעוד ועוד אנשים מחליפים את הדת ברוחניות, "יש תנועה גדולה באוסטרליה, במיוחד במלבורן ובביירון ביי, של מיניות רוחנית. יש היסטוריה של מידע שגוי על כישוף ופגאניזם, אבל אנשים סקרנים והרוחניות לאט לאט מחליפה את הדת".

מארי מציעה גם טיפולים לקורבנות דיכאון וטראומה. היא הוסיפה: "יש אנשים שיכולים בהחלט להשתמש במסלולים רוחניים כדי לרפא טראומה, אבל צריך לעשות את זה בעדינות. אנחנו יצורים רגישים ועדינים. אחד הלקוחות שלי סבל מדיכאון חמור. הוא אמר שאחרי שישה מפגשים איתי הוא חש בשינוי גדול יותר משנים של טיפול פסיכיאטרי". מארי עושה כעת את דרכה לאירופה שם היא מתכננת להציע את שירותיה לתושבי אמסטרדם, לונדון, ברלין ואירלנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully