וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שילם 4 מיליון דולר כדי לשכב עם מייגן פוקס - וממש התאכזב

7.3.2018 / 9:12

מיליארדר סיני פנה לסוכנות נערות ליווי בינלאומית כדי שתגשים לו את הפנטזיה הכי פרועה שלו: לילה שלם עם הדוגמניות מייגן פוקס וקנדיס סוונפול. אחרי שהשקיע מיליונים וקיבל תשובה שלילית, הוא הולך לבית משפט

צילום מסך

בסרטון - מייגן פוקס בהלבשה תחתונה - וזה הכי קרוב שהוא יגיע אליה

לילה שלם במחיצת הסלב הכי סקסי בעינייך נשמע כמו פנטזיה פרועה, אבל מסתבר שיש כאלה שמשקיעים את מלוא מרצם וכספם כדי לממש את התסריט הזה. יו 'מרטין' קסו, איש עסקים סיני שכסף זו לא בעיה אצלו, הוציא מכיסו 3.7 מיליון דולר - לא פחות ולא יותר - כדי לנסות להשיג לילה סוער של סקס עם שתי דוגמניות/שחקניות שאהובות עליו במיוחד - מייגן פוקס וקנדיס סוונפול.

את סכום העתק הזה הוא העביר לסוכנות אוסטרלית לזונות צמרת, שמצידה הבטיחה לפנות לשתיים ולעשות כל מאמץ אפשרי כדי לגרום להן להגשים לו את הפנטזיה (ועל הדרך להפיק גם רווח כספי נאה). באופן לא מפתיע, כל נסיון להגיע אליהן או לשכנע אותן לממש את התוכנית לא עלה יפה, ועכשיו איש העסקים דורש לקבל את כל כספו חזרה.

עוד ב"אסור לפספס"
כוכבת ה-WWE ושחקנית הפורנו עלולה להכנס לכלא לתקופה ארוכה
נערת ליווי רוסייה מאיימת: יש בידי מידע שיכול להפיל את שלטון טראמפ

גיף מייגן פוקס מתפשטת. Giphy
לא נענתה לקריאה. מייגן פוקס/Giphy

"החברה ששילמתי לה צריכה להחזיר לי את כל כספי ולשלם לי פיצוי על עוגמת הנפש. הם הבטיחו שיצליחו לסדר לי את מייגן וקנדיס ולא עמדה במילה שלהם. אז שישלמו", אמר קסו ל'דיילי מייל'.

קנדיס סוונפל. אתר רשמי
גם קנדיס סוונפול סירבה להשתתף בפנטזיה/אתר רשמי

בשנים האחרונות הוא פנה לא אחת לחברה האוסטרלית המפוקפקת, שלטענתו "תמיד סיפקה את הסחורה" והעניקה לו תמורה טובה למחיר, עם נערות ליווי "יוקרתיות ויפהפיות" עימן בילה ברחבי העולם. אולם כעת הבקשה שלו הייתה מעט מוגזמת, ומנגד החברה לא עמדה בפיתוי לקבל סכומים כאלה.

כעת, כך נראה, זה יסתיים בבית המשפט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully