וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נערת ליווי רוסייה מאיימת: יש בידי מידע שיכול להפיל את שלטון טראמפ

6.3.2018 / 9:05

נסטיה ריבקה, שהייתה המאהבת של אוליגרך המקורב לקרמלין, נעצרה בשבוע שעבר בתאילנד אחרי שארגנה סדנאות סקס אסורות. כעת היא פונה בפנייה נרגשת לארה"ב שישחררו אותה, בתמורה למידע שיחשוף את הקשר בין טראמפ לפוטין

אתר רשמי

בסרטון - האם הפרשה קשורה להתערבות הרוסית בבחירות בארה"ב?

נערת ליווי שהייתה המאהבת של אוליגרך רוסי המקורב לשלטון של פוטין טוענת: יש בידי מידע סודי ביותר על הקשר של טראמפ לרוסיה במהלך הבחירות, שעלול להפיל את שלטונו. הצעירה, אנסטסיה ווסקוביץ' (שנקראת גם נסטיה ריבקה), כבר הייתה מעורבת בסקנדל אחר בשנת 2016 אחרי שפרסמה תמונות, הקלטות ותיאורים המתעדים פגישות חשאיות בין האוליגרך אולג דריפסקה, עימו ניהלה רומן, לבין אחד מיועציו הבכירים של פוטין, סרגיי פריחודקו. בפגישות הללו העביר כביכול האוליגרך מידע שקיבל מקמפיין טראמפ ליועצו של פוטין.

כעת מאיימת ריבקה לחשוף את תוכן השיחה ביניהם ופראטים נוספים, אבל לשם כך היא דורשת את עזרתה הדיפלומטית של ארצות הברית בשחרורה מהכלא בתאילנד, שם נעצרה בשבוע שעבר בחשד שארגנה סדנאות סקס אסורות.

"התאילנדים רוצים לשחרר אותי ולגרש אותי מיידית לרוסיה. אם כף רגלי תדרוך ברוסיה שוב, יחסלו אותי. בבקשה, ארצות הברית, תעזרי לי!", כתבה בפנייה נרגשת בחשבון האינסטגרם שלה. "אני יודעת הרבה יותר ממה שאתם חושבים על הקשרים בין הקרמלין לוושינגטון, ויש בידי הוכחות בקבצי וידאו ואודיו. אם אתם מעוניינים במידע הזה, תמצאו אותי ועזרו לי".

היה ניתן להתייחס בזילזול לטענות שלה, אלמלא היה ידוע שריבקה מבוקשת לחקירה על ידי שלטונות רוסיה בעקבות פרסום תיעוד של פגישות החשאיות בין פריחודקו לדריפסקה. בחודש שעבר פורסם ביוטיוב סרטון בן 25 דקות על ידי אלכסיי אנטולייביץ' נ?ב?ל?נ?י, עורך דין רוסי ופעיל פוליטי נודע, שהיה ממובילי המחאה האופוזיציונית ברוסיה. בסרטון, שמסתמך בעיקר על סרטונים ותמונות שהועברו אליו מריבקה, פוטין הורה להסיר את הסרטונים והתמונות מהרשתות החברתיות משום שלטענתו הם פולשים לתחום הפרט. בינתיים הסרטונים והתמונות אכן נעלמו מהרשת, אבל נראה שהסאגה נמצאת רק בתחילתה.

בניו יורק טיימס דווח הבוקר (שלישי) שריבקה טוענת שבראיון שהעניקה מהכלא סיפרה ריבקה שיש בידייה כ-18 שעות של הקלטות, ביניהן שיחה על הבחירות בארצות הברית. "הם דיברו על הבחירות לנשיאות ודריפסקה אמר שיש לו תוכנית לגביהן", היא אמרה.

"They were discussing elections," she said. "Deripaska had a plan about elections."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully